اخبار داغ

سرقت اموال و تجهیزات باغی در روستای قلندرآباد / دستگیری سارق سابقه دار با ۵ فقره سرقت

سرقت اموال و تجهیزات باغی در روستای قلندرآباد / دستگیری سارق سابقه دار با ۵ فقره سرقت
مدتی است که سرقت درب و پنجره، تجهیزات باغی نظیر پمپ آب، فنس و سرقت احشام در روستای قلندرآباد شهرستان شیروان مردم این منطقه را با مشکل مواجه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه خبری شیروان ، به گفته‌ اهالی روستا به نظر می‌رسد که  مهاجرت بالا، افزایش ساخت و ساز و نزدیک بودن به شهر از جمله دلایلی است که موجب افزایش سرقت در این روستا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری شیروان,  ,

کاظمی یکی از اهالی روستای قلندرآباد در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار داشت: در روستای قلندر آباد بیش از ۲۰۰ خانوار زندگی می‌کند و به دلیل نزدیک بودن به شهر و مهاجر پذیر بودن روستا ، اهالی روستا شبانه به نوبت کشیک می‌دهند تا اموال آنهامورد سرقت قرار نگیرد.

,

یکی دیگر از اهالی روستا گفت: در روستا مشکل سرقت اموال و اثاثیه باغ ها و منازل داریم و حتی تابلوهای حاشیه جاده ها هم مورد سرقت قرار می گیرد و ای کاش یک پایگاه بسیج یا گشت نیروی انتظامی در اینجا ایجاد شود تا امنیت در این روستا برقرار باشد.

,

یکی دیگر از اهالی روستا اظهار داشت: به دلیل اینکه روستا نزدیک شهر هست و امکانات زیادی ندارد و به دلیل دارا بودن مهاجر افراد غریبه زیادی در این روستا ساکن هستند و یکی از عوامل سرقت ناشناس بودن افراد ساکن در روستاست.

,

وی که نمی خواست نامش عنوان شود ادامه داد: وسایلی که مورد سرقت قرار می‌گیرد شامل درب، پنجره،وسایل خانه،  وسایل باغات و احشام است.

 

,
,
,

25 سرقت از منازل و باغ ها طی 2 هفته

, 25 سرقت از منازل و باغ ها طی 2 هفته, 25 سرقت از منازل و باغ ها طی 2 هفته,

علی اصغر حیدری عضو شورای روستای قلندر آباد تصریح کرد: روستای قلندر آباد یا شیخ امیرانلو سابق دارای 200 الی 250  خانوار، 700 الی 750 نفر جمعیت و در ۴ کیلومتری شهر شیروان قرار دارد که ۱۳ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.  

,

وی گفت: در طی دو هفته گذشته ۲۰ تا ۲۵ مورد سرقت از منازل، باغات و دام ها صورت گرفته است.

,

 

,

دستگیری سارق سابقه دار در روستای قلندر آباد

, دستگیری سارق سابقه دار در روستای قلندر آباد, دستگیری سارق سابقه دار در روستای قلندر آباد,

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق سابقه دار روستای قلندر آباد با 5 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از مزارع کشاورزی روستای قلندر آباد این شهرستان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

,
,
,

وی با اشاره به اینکه متهم برای سرقت مجدد در محل مورد نظر حاضر شده بود، افزود: با حضور به موقع و سرعت عمل ماموران، متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای انجام تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم تعدادی اموال مسروقه از جمله قفل کتابی بریده شده، پتک و دیلم و ... کشف شد اظهار داشت: متهم همچنین اقدام به فروش تعدادی اموال مسروقه به ضایعاتی های سطح شهر کرده بود.

,

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا به هشدارهای پلیس پیرامون پیشگیری از سرقت توجه کرده و در صورت مواجه با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه