اخبار داغ

کارشناس رسانه مطرح کرد؛

سایه نفوذ شبکه‌های اجتماعی بر سر انتخابات

سایه نفوذ شبکه‌های اجتماعی بر سر انتخابات
عباس ذاکری گفت: ایام انتخابات نزدیک است. قطعا دشمنان نظام با هماهنگی جریان نفوذ، قصد دارند تا آراء مردم در انتخابات پیش رو را به سمتی که می‌خواهند تغییر دهند و بهترین راه، شبکه‌های اجتماعی مجازی است، خصوصا که قبلاً از این مسیر جواب گرفته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: حتما خبر مربوط به دیدارهای انتخاباتی جهرمی با برخی کاندیداهای احتمالی جریان اصلاحات را شنیده‌اید. دیدارهایی که در آن جهرمی بسته‌ای شامل اطلاعات مربوط به کاربران توئیتر و چند هزار کانال تلگرامی و صفحات اینستاگرامی تاثیرگذار را در ازای پست معاون اولی رییس‌جمهور آینده پیشنهاد داده‌است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, .,

"عباس ذاکری" ادامه داد: ایام انتخابات نزدیک است. قطعاً دشمنان نظام با هماهنگی جریان نفوذ، قصد دارند تا آراء مردم در انتخابات پیش رو را به سمتی که می‌خواهند تغییر دهند و بهترین راه، شبکه‌های اجتماعی مجازی است، خصوصا که قبلاً از این مسیر جواب گرفته‌اند.

, ., .,

وی افزود: متاسفانه جریان خودی و انقلابی با توهم تاثیرگذاری، همچنان در حال انجام کاری است که خواست مشترک جریان غرب‌گرا، ضدانقلاب و دشمنان داخلی و خارجی نظام است، یعنی ضریب دادن به شبکه‌های اجتماعی تحت مدیریت آنها مانند؛ توئیتر، اینستاگرام و تلگرام که عملاً پایگاه و نقطه قوت و محل پیاده‌سازی برنامه‌های جریان لیبرال و برانداز است.

, .,

این کارشناس تصریح کرد: آیا با تجربه انتخابات سال ۹۶، هنوز هم فکر می‌کنیم می‌توانیم در شبکه‌های تحت مدیریت صهیونیست‌ها کار انقلابی کنیم؟ آیا می‌دانید حتی مدیر یک گروه در ایتا می‌تواند پیام‌های یکی از اعضا را به نحوی مدیریت کند که او پیام‌های دیگران را ببیند، اما دیگران پیام‌های او را نبینند؟

,

ذاکری گفت: در مواجهه با ساسی مانکن ها، مشکل ما با لیبرال‌هایی امثال آذری جهرمی و روحانی نیست، آنها واداده و دلداده غرب هستند. تکلیف آنها و تکلیف ما در قبال آنها معلوم است.

, .,

وی ادامه داد: مشکل ما با جماعت مذهبی و بعضا به ظاهر انقلابی است که وقت برجام و  FAT در صف اول پیکار با غرب و غرب زده ها هستند و گلو پاره می‌کنند و هر روز ده‌ها پست و مطلب می‌گذارند، اما وقت نبرد با همان جماعت لیبرال، در حوزه فرهنگ و مبارزه با رفتارها و فرهنگی که در عمل به صدور برجام ها منتهی می‌شود و درست وسط جنگ با ابزارهای ترویج آن فرهنگ، ژست روشنفکری می‌گیرند، صف خودی را خالی می‌کنند و صف مقابل را رونق می‌دهند و جاده صاف کن و توجیه‌گر آنان می‌شوند، و برای فضاحت کده هایی چون تلگرام و اینستاگرام سینه چاک می‌کنند، و عملاً در جبهه غرب‌گراها و لیبرال‌ها و ضدانقلاب می‌ایستند. شخصیت‌هایی از این دست، در میان چهره‌های انقلابی و مدیران ارشد کشور خصوصاً رسانه‌ای ها بسیار زیادند.

, FAT, .,

این کارشناس تصریح کرد: کاش برای یک بار هم که شده می‌فهمیدند که آن نگاه سیاسی و دولت انقلابی که به دنبالش هستند و هر روز و هر شب و در هر جمع و محفلی از آن دم می‌زنند و برای تحققش می‌گویند و می‌نویسند و نقد و روشنگری می‌کنند، با وجود امثال اینستاگرام هیچ گاه محقق نخواهد شد.

, .,

ذاکری افزود: کاش می‌فهمیدند که این چند میلیون کودک و نوجوانی که پای امثال ساسی مانکن ها می‌نشینند در انتخابات فردا و فرداها هیچ‌گاه به دولت و مجلس انقلابی رای نخواهند داد.

, .,

وی ادامه داد: کاش می‌فهمیدند که میلیون‌ها کودک و نوجوان و جوان بیگانه با مفاهیمی چون غیرت و حیا و از آن وحشتناک‌تر میلیون‌ها مریض جنسی، در آینده چه فاجعه اجتماعی بزرگی را برای کشور رقم خواهند زد.

, .,

این کارشناس گفت: کاش این جماعتی که افق‌های دوردست را برای اهداف انقلابی خود هدف گرفته‌اند، این فاصله کوتاه میان اینستاگرام تا دولت غرب‌پرست و ضدانقلاب را می‌دیدند.

, .,

ذاکری در خاتمه خاطرنشان کرد: کاش خطر "اقرب من حبل الورید" این فضاحت را در خانه‌هایشان و در کمین فرزندانشان حس می‌کردند، خصوصا با مجازی شدن مدارس و جنایتی که در نتیجه رها کردن میلیون‌ها کودک و نوجوان در این قتلگاه مجازی، هم‌اکنون به صورت کاملاً مویرگی و هدفمند در کشور ما در جریان است.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه