اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

بانک‌ها در جهت مانع‌زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی لرستان اقدام کنند

بانک‌ها در جهت مانع‌زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی لرستان اقدام کنند
حجت الاسلام شاهرخی گفت: بانک ها باید در سال پشتیبانی ها و مانع زدایی ها کارگاه های توانمند را حمایت کند و نگاه جهادی در این راستا داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی استان لرستان اظهار داشت: مقامی بالاتر از خدمتگزاری به مردم وجود ندارد و وقف مردم شدن مهمترین شأن و منزلت است و همه مسئولان، کارکنان و کارمندان باید زمان کاری خود را وقف مردم کنند و مدیریت بانک ها نیز نیازمند وقف و خدمتگزاری به مردم است و در این راه خودشان بهره ای نمی گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: اولین سرلوحه مسئولان و کارکنان دولت این است که شانی جز خدمت به مردم نداریم و موظفیم که در راه خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم و باید به ارباب رجوع خدمت کنیم، مسئولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند تا نوع نگاه به دنیا و رفتار و سلوک آنها دچار تحول شود و آسیب های اجتماعی جامعه در این مسیر برطرف می شود.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: میزان تجملات ادارات و دکوراسیون ها و خودروهای گران قیمت در ادارات باید تغییر کند تا نگاه خدمتگزاری به مسئولان بازگردد و نگاه ها باید بازنگری و اصلاح شود تا فرهنگ خدمتگزاری در جامعه ایجاد شود.

, , ,

شاهرخی با بیان اینکه اقتصاد کشور دولتی، خصوصی و تعاونی است و بانک ها در هر سه زمینه تاثیرگذار هستند، تصریح کرد:  هزار و ۱۸۰ واحد تولیدی در لرستان وجود دارد که ۳۰ درصد آنها  تعطیل و مابقی نیز زیر ۵۰ درصد فعال هستند و با این مشکلات چرخه اقتصاد لرستان در این راستا دچار مشکل است.

,

وی با بیان اینکه بانک در سال پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باید کارگاه های توانمند را حمایت کند و نگاه جهادی در این راستا داشته باشد، گفت: در سه ماهه نخست سال جاری واحدهای دچار مشکل استان تعیین تکلیف شوند و در راستای حمایت از تولید گام بردارند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: جهش تولید در صورت رفع موانع و حمایت ها محقق می شود و مقام معظم رهبری شعار سال را در راستای تاکید بر مانع زدایی ها و لزوم حمایت از تولید بیان کردند تا تولید رونق گیرد که انتظار می رود در لرستان ورود خوبی بر مانع زدایی و سرمایه گذاری ها شود تا هلدینگ های سرمایه گذاری به استان وارد شوند.

,

شاهرخی اظهار داشت: در لرستان بیکاری، تورم و عدم رونق کسب و کار وجود دارد اما هزینه های زندگی از جمله نرخ مسکن بالا است و برنامه ریزی های لازم برای تاثیرگذاری بر اقتصاد استان در سال جاری باید انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه