اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مجلس اجازه توافق تسکینی و مقطعی با غرب را نمی‌دهد/ عهدشکنی آمریکا در برجام اثبات شده است

مجلس اجازه توافق تسکینی و مقطعی با غرب را نمی‌دهد/ عهدشکنی آمریکا در برجام اثبات شده است
علی جدی گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات و پایان عمر دولت روحانی احتمال انجام توافق تسکینی و مقطعی دور از انتظار نخواهد بود اما مجلس اجازه چنین اقدامی را به دولت نخواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جدی، نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به مذاکرات وین در خصوص برجام و رفع تحریم ها علیه ایران اظهارکرد: مجلس شورای اسلامی در طرحی که مصوب کرد به صراحت اعلام کرد انجام تعهدات ایران در برجام در صورت رفع کامل تحریم ها امکانپذیر است و تعلیق تحریم ها پذیرفته نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,


جدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم تاکید کرده اند که آمریکا باید ابتدا تحریم ها را رفع کند و ایران پس از راستی آزمایی به محدودیت های خود بازخواهد گشت، افزود: سیاست های کشور درباره مذاکرات وین مشخص است .

وی با اشاره به اینکه خوی استکباری و عهدشکنی آمریکا در طول تاریخ و برجام به اثبات رسیده است، گفت: دولت نمی تواند خارج از سیاست های مشخص شده عمل کند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات و پایان دولت، اینکه دولت بخواهد دستاوردی را به نام خود ثبت کند و توافقی مقطعی و مسکن وار را انجام دهد دور از انتظار نخواهد بود.

جدی تاکید کرد: اینبار تصویب توافقی عجولانه همچون برجام که در آستانه انتخابات گذشته انجام شد، اتفاق نخواهد افتاد چراکه مجلس سیاست خود را در قالب قانون مصوب کرده و برهمان اساس عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه