اخبار داغ

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان خبر داد؛

خدمات رسانی طلبه های جهادی به بیماران کرونایی/ حضور طلاب در آرامستان ها برای غسل و کفن و دفن

خدمات رسانی طلبه های جهادی به بیماران کرونایی/ حضور طلاب در آرامستان ها برای غسل و کفن و دفن
معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اعزام حدود 30 نفر از طلاب جهادی قرارگاه کرونای حوزه علمیه به بیمارستان الزهرا(س) برای کمک به کادر درمانی، گفت: طلاب برای غسل و کفن و دفن در آرامستان ها هم حضور دارند و احتمالاً تعدادشان به 80 نفر افزایش خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید حسین مؤمنی، در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، با اشاره به خیز مجدد و شیوع خطرناک ویروس کرونا و احساس مسئولیت معنوی حوزه های علمیه برای کمک به هم نوعان خود و ارائه کمک در کنار فعالیت کادر درمانی و سایر دستگاه های مسئول، گفت: به همین منظور، قرارگاه مبارزه با کرونای حوزه علمیه استان اصفهان تشکیل شده است و تا کنون هم خدمات قابل توجهی ارائه داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان افزود: اخیراً با شدت گرفتن شیوع بیماری در استان اصفهان مجدداً بیمارستان ها به قرارگاه جهادی کرونای حوزه علمیه اصفهان درخواست همکاری داده اند و اعزام حوزه علمیه به بیمارستان ها از هفته گذشته آغاز شده است.

,

وی در ادامه اظهار کرد: اولین بیمارستانی که طلاب جهادی جوان ما به آن اعزام شده اند، بیمارستان الزهرا(س) است و حدود 30 نفر از طلاب ما در آن بیمارستان مستقر شده اند که ان شاء الله این تعداد تا 80 نفر هم خواهد رسید.

,

وی در ادامه گفت: به احتمال زیاد، طلاب جهادی در مکان هایی که برای قرنطینه تجهیز می شوند هم برای کمک به کادر درمانی حضور پیدا خواهند کرد و آرامستان ها هم هدف دیگر طلاب جهادی برای غسل و کفن و دفن افرادی است که در اثر بیماری کرونا به رحمت خداوند رفته اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه