اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

بیش از ۳ هزار متقاضی مسکن ملی تایید نهایی شدند/ بسته شدن پرونده مسکن مهر در سال‌جاری

بیش از ۳ هزار متقاضی مسکن ملی تایید نهایی شدند/ بسته شدن پرونده مسکن مهر در سال‌جاری
ابراهیم مبارک‌قدم گفت: مجموع ثبت‌نام شدگان در طرح اقدام ملی مسکن ۳۰ هزار و ۲۷۶ نفر بوده که از این تعداد در نهایت ۳ هزار و ۶۳۶ نفر متقاضی تایید نهایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، ابراهیم مبارک‌قدم ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه شورای تأمین مسکن در محوطه استانداری قزوین با اشاره به وضعیت طرح جامع مسکن در استان قزوین اظهار کرد: سهمیه‌ای که طی دو سال برای استان باید اجرا شود شامل 9 هزار و 481 واحد مسکونی بوده که در چهار مرحله ثبت‌نام انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: مجموع ثبت‌نام شدگان شامل 30 هزار و 276 نفر بوده که از این تعداد، 10 هزار و 394 نفر متقاضیان حائز شرایط در مرحله اول استعلام، معرفی و پذیرش شدند؛ و از این تعداد نیز 3 هزار و 636 نفر متقاضی تایید نهایی شده است.
,
,

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: از سه هزار و 636 نفر، دو هزار و 700 نفر در بانک مسکن افتتاح حساب کردند که از این میزان افتتاح حساب، دو هزار و 395 نفر تاکنون واریز وجه داشتند.
,
,

آغاز ساخت مسکن در شهرهای استان قزوین

مبارک‌قدم با بیان اینکه علاوه بر اقدامات انجام شده در ساخت مسکن موضوع تخصیص زمین را نیز انجام دادیم، تصریح کرد: اراضی تخصیص یافته به طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین شامل شهرهای پایین‌تر و بالاتر از 100 هزار نفر جمعیت است.
,
, آغاز ساخت مسکن در شهرهای استان قزوین, آغاز ساخت مسکن در شهرهای استان قزوین,
,
,

این مقام مسئول با بیان اینکه ساخت مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر برعهده بنیاد مسکن است، یادآور شد: ساخت مسکن در سایر شهرهای استان از جمله تاکستان، آبیک، اقبالیه، تاکستان، محمودآباد و بیدستان با تأمین زمین توسط اداره راه و شهرسازی آغاز شده است.
,
,

وی مطرح کرد: هم‌اکنون 40 و نیم هکتار زمین به شهرهای بوئین زهرا، آبیک، تاکستان، اقبالیه، بیدستان، الوند، محمدیه و قزوین اختصاص یافته که از اراضی داخل شهرها آماده سازی شده و کاربری مسکونی دارند.

ساخت بیش از هزار واحد مسکونی در مهرگان در دست اجراست
,
,
,
, ساخت بیش از هزار واحد مسکونی در مهرگان در دست اجراست, ساخت بیش از هزار واحد مسکونی در مهرگان در دست اجراست,

مبارک‌قدم اذعان کرد: هزار و 300 واحد مسکونی هم در مهرگان در دست اجراست و اقدامات مربوط به طرح اقدام ملی مسکن از دو ماه گذشته در استان قزوین آغاز شده است.
,
,

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه بیشترین زمین به ناحیه شهری مهرگان و کمترین به شهر اسفرورین اختصاص داده شده است، یادآور شد: در تأمین زمین طرح اقدام ملی در سطح استان و شهرهای بیدستان و اسفرورین مشکل تأمین زمین نداریم اما استقبال مردم محدود است.
,
,

وی ضمن امیدواری از بسته شدن پرونده مسکن مهر در سال‌جاری یادآور شد: در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه، تعاونی‌ها و خود مالک با چهار هزار و 463 واحد باقی مانده امیدواریم 700 واحد تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری برسد.
,
,

مبارک‌قدم در پایان گفت: طرح مسکن مهر که از سال 86 آغاز شده است، 44 هزار و 256 واحد در سطح استان اجرا شده و از این تعداد 39 هزار و 793 واحد به بهره‎‌برداری رسیده است.
,
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه