اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

روند ابتلا به کرونا در قروه و مریوان نگران کننده است/ حضور در تجمعات بیشتر از 15 نفر بسیار خطرناک است

روند ابتلا به کرونا در قروه و مریوان نگران کننده است/ حضور در تجمعات بیشتر از 15 نفر بسیار خطرناک است
ابراهیم قادری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نسبت به افزایش احتمالی روند ابتلا به کرونا در قروه و مریوان اظهار نگرانی کرد و گفت: وضعیت بحرانی کرونا در بیجار اندکی باثبات شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی،  ابراهیم قادری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح شهید سلیمانی عنوان کرد: کمک به بیمارستانهای استان در تهیه و تامین اکسیژن و نقاهتگاه ها در پیک چهارم کرونا بسیار ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

وی نسبت به افزایش احتمالی روند ابتلا به کرونا در قروه و مریوان اظهار نگرانی کرد و گفت: وضعیت بحرانی کرونا در بیجار اندکی باثبات شده است.

,

 قادری با اشاره به انجام واکسیناسیون کرونا در کردستان عنوان وظیفه انجام واکسن را تیم های رهگیری طرح شهید سلیمانی بر عهده خواهند گرفت و حدود 150 مرکز در استان به انجام واکسیناسیون خواهند پرداخت.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اگر به میزان کافی واکسن در دسترس باشد می توانیم روزانه 50 هزار نفر را واکسینه کنیم.

,

وی بر ضرورت رعایت پروتکلها در پیک چهارم کرونا تاکید کرد و افزود: در این پیک تجمعات بیشتر از 15 نفر و حضور در رستورانها و مراسمات عروسی و عزا بسیار خطرناک است.

,

 قادری اطمینان داد که با رعایت پروتکلهای بهداشتی می توان پیک چهارم کرونا را هم با موفقیت کنترل کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه