اخبار داغ

امام جمعه سنندج:

ادامه مذاکرات برجام تنها با لغو تمامی تحریم ها معنا پیدا می کند

ادامه مذاکرات برجام تنها با لغو تمامی تحریم ها معنا پیدا می کند
امام جمعه سنندج گفت: باید اعضای تیم مذاکره کننده در وین و مسئولان اجرایی دولت این امر را مدنظر داشته باشند که ادامه برجام تنها با لغو تمامی تحریم ها و راستی آزمایی آن ها امکان پذیر خواهد بود و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص فصل الخطاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا فایق رستمی در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: آمریکایی ها ثابت کرده اند که دوست دار هیچ قوم و ملتی نیستند و برای استیلا بر جوامع از تمامی حربه ها استفاده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی افزود: نباید مسئولان اجرایی در دولت و اعضای تیم مذاکره کننده خوش خیالی های چند سال قبل در خصوص برجام را ادامه دهند.

,

امام جمعه سنندج تصریح کرد: زمزمه هایی به گوش می رسد که آمریکایی ها می خواهند این بار هم از زیر یار مسئولیت شانه خالی کنند و تنها با تعویق برخی تحریم ها می خواهند دوباره به صنعت هسته ای کشورمان آسیب بزنند.

,

ماموستا رستمی تأکید کرد: از تیم مذاکره کننده هسته ای در وین انتظار داریم که منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص راستی آزمایی رفع تحریم ها را مدنظر داشته و از این موضع کوتاه نیایند چرا که این بار دیگر ملت ایران به آن ها اجازه نخواهد داد که تصمیمی نادرست از سوی آن ها گرفته شود چون خوش بینی نسبت به آمریکایی ها معنایی ندارد.

,

وی افزود: آمریکایی ها با زیرپا گذاشتند معادات مختلف بین المللی در دهه های اخیر ثابت کرده اند که بزرگترین دروغگویان تاریخ هستند و نباید هیچ ملی بر وعده های آنان حساب بازکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه