اخبار داغ

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران عنوان کرد؛

ثبات قیمت سکه در کانال ۱۰ میلیون تومانی/ حالا وقت خرید است

ثبات قیمت سکه در کانال ۱۰ میلیون تومانی/ حالا وقت خرید است
محمدرضا نصیری با بیان اینکه طی این روزها و در پی اخباری مبنی بر روند رو به توافق در نشست وین، قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و طلا رو به پایین در جریان است؛ گفت: اکنون زمان مناسبی برای خرید طلاجات است و بنظر نمی‌رسد قیمت‌ها از این میزان پایین‌تر بیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین تحولات بازار سکه، ارز و طلا اظهار کرد: این روزها قیمت دلار و طلا کاملا متاثر از اتفاقات نشست وین است.

وی افزود: طی این روزها و در پی اخباری مبنی بر روند رو به توافق، قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و طلا رو به پایین در جریان است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: همین اتفاقات موجب شد تا قیمت دلار از کانال 25 هزار تومانی به کانال 23 هزار تومانی سقوط کند و متعاقبا قیمت طلا و سکه نیز دچار افت قیمتی شد.

این فعال صنفی بازار طلا، ادامه داد: این روند نزولی موجب ترس خریداران بازار طلا و ارز شد، به نحوی که طی روز گذشته حتی دلار 23 هزار تومانی را نمی‌خرید.

نصیری بیان کرد: هنوز از جزییات اتفاقات دیشب منتشر نشده و تصمیمات در هاله‌ای از ابهام است؛ اما از شب گذشته به یکباره قیمت‌ها در بازار طلا و ارز رو به بالا، تغییر مسیر داد و دلار خود را به نزدیکی نیمه کانال 24 هزار تومانی رسانده است.

وی عنوان کرد: در پی افزایش قیمت دلار، متعاقبا قیمت طلا نیز از شب گذشته البته با شیب کم روند صعودی به خود گرفته است.


عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، با اشاره به خالی شدن حباب سکه طی روزهای اخیر، گفت: حباب سکه زمانی شکل می‌گیرد که بازارها باز و خریدار وجود داشته باشد، اما اکنون که بازارها تعطیل و قیمت‌ها هم رو به کاهش است، فعالان سکه می‌ترسند که با حباب سکه بازی کنند و لذا حباب سکه خالی شده است.

این فعال صنفی بازار طلا با بیان اینکه قیمت‌های فعلی بازار قیمت کف بازار طلا و سکه است؛ متذکر شد: اکنون زمان مناسبی برای خرید طلاجات است و بنظر نمی‌رسد قیمت‌ها از این میزان پایین‌تر بیاید.

نصیری اعلام کرد: قیمت امروز هر مثقال طلا 4 میلیون و 445 هزار تومان، هر گرم یک میلیون و 26 هزار تومان، سکه امامی 10 میلیون و 270 هزار تومان، سکه تمام 10 میلیون تومان، نیم سکه 5 میلیون و 900 هزار تومان و ربع سکه 3 میلیون و 750 هزار تومان است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه