اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس:

نمایندگان از قانون راهبردی مجلس درباره برجام عقب نشینی نمی کنند/ کمیسیون امنیت ملی به بازی سیاسی کنگره آمریکا ورود می کند

نمایندگان از قانون راهبردی مجلس درباره برجام عقب نشینی نمی کنند/ کمیسیون امنیت ملی به بازی سیاسی کنگره آمریکا ورود می کند
علی حدادی گفت: برجام سرانجامی ندارد و صرفا کنگره آمریکا در قالب پلیس بد و بایدن در قالب پلیس خوب برای ایران نقش بازی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما به دولت و حاکمیت آمریکا هیچگونه اعتمادی نداریم، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: دولتمردان ما نباید اعتماد کنند چرا که دشمن همواره در مسیر اهداف خود حرکت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی حدادی افزود: در سال 82 و دولت فعلی با یک لیخند و امضا فریب بزرگی در قالب برجام به مردم تحمیل شد که هیچگونه ثمره ای نداشت، افزود: دولتمردان ما چه هدافی را دنبال می کنند زمانی که رهبر معظم انقلاب سندو سخن قطعی در باره برجام ارائه دادند.
,
 
,
وی اظهار داشت: نمایندگان از قانون راهبردی مجلس درباره برجام و مذاکرات هسته ای عقب نشینی نمی کند، مذاکرات فرسایشی شده و معلوم نیست آقایان پشت پرده چه مسائلی را دنبال می کنند، نگرانی ما این است که اطلاعی به عنوان مجلس از اقدامات مذاکره کنندگان نداریم.
,
 
,
حدادی تصریح کرد: سند قطعی ما به فرموده رهبر معظم انقلاب لغو تمام تحریم های اعمال شده در قبل از برجام، زمان برجام و بعد آن است، علاوه بر این باید راستی آزمایی انجام شود و پس از آن جمهوری اسلامی به برجام باز می گردد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه منافع ملی و مردم اولویت مجلس است، گفت: برجام چه دستاوردی داشته است که امروز اقایان با شتاب و روش های مختلف در حال پیشبرد آن هستند، البته با اطمینان کامل می گوئیم سرانجامی ندارد و صرفا کنگره در قالب پلیس بد و بایدن در قالب پلیس خوب برای ایران نقش بازی می کنند.
,
 
,
حدادی افزود: تعلیق برجام یا لغو گام به گام تحریم ها بازی های سیاسی آمریکا بوده و هیچ نتیجه ای نخواهد داشت، راهبرد ما سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر حذف لغو تمامی تحریم ها و راستی آزمایی این موضوع خواهد بود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه کلیدواژه مواضع ایران درباره برجام باید عدم اعتماد به آمریکا است، اظهار داشت: چرایی مذاکرات برجامی در اولویت کار و بررسی کمیسیون امنیت ملی قرار گرفته است و این کمیسیون و ریاست مجلس باید پیگیری های جدی را از دولت داشته باشند.
,
 
,
نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در خاتمه خاطر نشان داشت: موضع مجلس شفاف بوده و نباید آقایان دنبال نقشه های آمریکا و اروپا باشند چرا که آنها دلسوز ایران نیستند و در مقاطع مختلف بدعهدی های خود را نشان داده اند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه