اخبار داغ

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

کوتاه آمدن در مذاکرات، خیانت به کشور است/احیای برجام جز با لغو همه جانبه تحریم‌ها ممکن نیست

کوتاه آمدن در مذاکرات، خیانت به کشور است/احیای برجام جز با لغو همه جانبه تحریم‌ها ممکن نیست
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای برجام جز با لغو همه جانبه تحریم‌ها و راستی آزمایی آن ممکن نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید غنی نظری در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، با بیان اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها پشتیبانی جدی برای تیم مذاکره کننده است، اظهار داشت: کوتاه آمدن در مقابل زیاده خواهان در مذاکرات، خیانت به آرمان‌های امام راحل، شهدا و کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با تاکید بر اینکه احیای برجام جز با لغو همه جانبه تحریم‌ها و راستی آزمایی آن ممکن نیست، افزود: اینکه تحریم‌ها برداشته شود و راستی آزمایی انجام شود در صلاحیت مجلس بعنوان بالاترین مرجع نظارت در کشور است.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از جزئیات و اتفاقات مذاکرات وین مطلع باشند و  دولتمردان نباید محرمانه و امنیتی بودن مذاکرات را بهانه نکنند و باید نمایندگان مردم در قوه مقننه را در جریان این مذاکرات قرار دهند.

,

نماینده سابق مردم خلخال و کوثر در مجلس با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات، فصل الخطاب و خط قرمز است، تصریح کرد: دولت باید توجه داشته باشد که هیچ اقدامی خارج از این چهارچوب انجام ندهد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه