اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در ارتباط زنده تصویری با بسیجیان؛

رسالت ما حضور حداکثری در انتخابات است/ شبکه‌سازی دشمن در فضای مجازی برای تصرف فضای واقعی ما

رسالت ما حضور حداکثری در انتخابات است/ شبکه‌سازی دشمن در فضای مجازی برای تصرف فضای واقعی ما
سردار نظری با تأکید بر اینکه رسالت ما حضور حداکثری در انتخابات است، گفت: مردم ما باید به این باور قرآنی برسند که هر اصلاحی توسط خود مردم صورت می‌گیرد و این اصلاح نیازمند حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه در انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا (ع) عصر امروز در ارتباط زنده تصویری با بسیجیان خراسان رضوی که در پیام‌رسان بومی روبیکا برگزار شد، اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج باید به‌صورت خودجوش فکر، طراحی، اقدام و الزامات را فراهم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج باید نسبت به مشکلات محله خودشان حساس باشند و نسبت به مسائل معیشتی مردم حداقل اقدامات را انجام بدهند.

,

توزیع بیش از 100 هزار بسته معیشتی توسط بسجیان خراسان رضوی در ماه رمضان

, توزیع بیش از 100 هزار بسته معیشتی توسط بسجیان خراسان رضوی در ماه رمضان, توزیع بیش از 100 هزار بسته معیشتی توسط بسجیان خراسان رضوی در ماه رمضان,

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده تا هر پایگاه بسیج در خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان 20 بسته معیشتی را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار بدهد.

,

سردار نظری اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از 100 هزار بسته معیشتی توسط پایگاه‌های بسیج خراسان رضوی در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

,

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ادامه با اشاره به اهمیت حضور بسیجیان در فضای مجازی تصریح کرد: دشمن و معاندان نظام اسلامی بنا دارند از طریق حضور در فضای مجازی و شبکه‌سازی در فضای مجازی میدان واقعی را تصرف کنند، بنابراین تشکیلات واقعی ما در بسیج باید در فضای مجازی هم با یکدیگر ارتباط داشته باشند که با ورود جمعی ان شاء الله بر محاسن این فضا افزوده می‌شود.

,

وی بیان کرد: مرحله‌به‌مرحله باید حضور در فضای مجازی هم به لحاظ کمی و هم کیفی بیشتر شود و این مسئله را دنبال می‌کنیم.

,

سردار نظری با اشاره به نهضت کمک مؤمنانه عنوان کرد: انتظار داریم با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، حتماً بسیج و بسیجیان عزیز ما بانی خیر باشند و بسته‌های معیشتی را با همکاری خیران در اختیار نیازمندان قرار بدهند.

,

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: وضعیت کرونا در استان ما تابه‌حال به برکت وجود آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) حاد نشده اما مبتلایان در استان ما در حال افزایش هستند که می‌طلبد، پایگاه‌های مقاومت بسیج همچون پیک سوم با قدرت بیشتر موضوع بیماریابی و غربالگری را دنبال و نسبت به رعایت مسائل بهداشتی امربه‌معروف داشته باشند.

,

رسالت ما حضور حداکثری در انتخابات است

, رسالت ما حضور حداکثری در انتخابات است, رسالت ما حضور حداکثری در انتخابات است,

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: همچنان بر اساس تکلیفی که داریم خودمان را ملزم می‌دانیم در انتخابات ورود مصداقی نداشته باشیم.

,

سردار نظری با تأکید بر اینکه رسالت ما حضور حداکثری در انتخابات است، افزود: مردم باید به این باور قرآنی برسند که هر اصلاحی توسط خود مردم صورت می‌گیرد و این اصلاح نیازمند حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه در انتخابات است.

,

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: مردم ما در خط استقامت قرار دارند و باید به آن‌ها با تبیین شاخص‌های مورد تأکید رهبر معظم انقلاب کمک کنیم تا انتخابی درست را در انتخابات 1400 رقم بزنند.

,

وی با تأکید بر اینکه «ولایت»، حقانیت و معنویت نظام ما است، تصریح کرد: شرط مسیر تعالی ملت ایران را امامت و ولایت می‌دانیم و اگر نظام ما پیروز و مستقر شده با محوریت امامت و ولایت بوده است.

,

سردار نظری در پایان تأکید کرد: عملیات روانی دشمن امروز متوجه محور و ستون نظام یعنی ولایت است، بنابراین باید برابر بصیرتی که داریم با روشنگری این عملیات روانی دشمن را خنثی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه