اخبار داغ

از جانب آمریکا؛

اعلام لیست ١۶٠٠ تحریم، به تیم مذاکره‌ کننده شرط اولیه عمل به برجام است

اعلام لیست ١۶٠٠ تحریم، به تیم مذاکره‌ کننده شرط اولیه عمل به برجام است
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا باید لیست یک‌هزار و ۶٠٠ تحریم جمهوری اسلامی ایران را به تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای اعلام کند تا برگشت اولیه و عمل به برجام صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید جلال زاده در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: مرحله بعد راستی آزمایی لغو تحریم‌ها توسط جمهوری اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , اروم نیوز،,

وی ادامه داد: بدون اجرای مرحله اول و اعلام لیست تحریم‌ها از جانب کشور مقابل، جمهوری اسلامی ایران به مذاکره بازنخواهد گشت و نباید مذاکره انجام شود.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: راستی آزمایی در مورد لغو تحریم‌ها اولویت بعدی و مورد تاکید است.

,

جلال زاده بیان کرد: باید به این مساله توجه شود که آمریکا، تعهدات برجامی را با امضای یک بیانیه حذف مرد و از عمل به آن سرباز زد.

,

وی تاکید کرد: مجلس اجازه نمی‌دهد حقوق ملت تضییع شود و به همین خاطر طرح اقدام راهبردی برای رفع تحریم در مجلس به تصویب رسیده است.

,

وی بیان کرد: دولت باید به مسائل قبل توجه ویژه داشته باشد که در مذاکرات قبلی با وجود انجام کلیه تعهدات از جانب ایران، طرف مقابل به تعهدات عمل نکرد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بر این امر نظارت حدی دارد تا خقی از ملت ضایع نشود.

,

انتهای پیام /

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه