اخبار داغ

فعال سیاسی اصولگرا:

تصمیمات روحانی در رابطه با کرونا تخصصی نیست

تصمیمات روحانی در رابطه با کرونا تخصصی نیست
حبیب‌الله بوربور گفت: تصمیماتی که آقای روحانی در ارتباط با کرونا می‌گیرد، تخصصی نیست و قانون‌گریزی محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب‌الله بوربور، عضو شورای مرکزی خانه احزاب در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: اختیار همه مسائل مرتبط با کرونا را رهبر معظم انقلاب اسلامی به ستاد ملی مقابله با کرونا داده‌اند از این جهت بوده که از تخصص افراد متخصص به عنوان مجتهد کار استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حبیب‌الله بوربور،, , شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: به نظر می‌رسد آنطورکه توسط وزیر بهداشت و درمان اعلام شده، گویای آقای روحانی خود را پزشک هم می‌داند و در مسائل پزشکی و مسائل مرتبط با کرونا اظهارنظر می‌کند و تصمیم‌گیری هم می‌کند؛ چون وقتی از ستاد ملی مقابله با کرونا پرسیده می‌شود، آنها می‌گویند که در آنجا رأی‌گیری صورت نمی‌گیرد و خود رئیس‌جمهور جمع‌بندی می‌کند و تصمیم‌گیری می‌کند.

,

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: اختیاری که رهبر انقلاب به ستاد ملی مقابله با کرونا داد، براین اساس بوده که متخصصان تصمیم بگیرند؛ بنابراین تصمیماتی که آقای روحانی در رابطه با کرونا می‌گیرد، تخصصی نیست و قانون‌گریزی محسوب می‌شود.

,

بوربور ادامه داد: جای تأسف است که رئیس‌جمهور به سلامت مردم که مهمترین موضوع است، هیچ توجهی ندارد. آقای روحانی باید پاسخگوی اعمال اشتباه خودش باشد و روشن کند وقتی وزیر بهداشت می‌گوید من پاسخگو نیستم چه بر سر اعتماد مردم خواهد آمد.

,

بوربور بیان داشت: روحیه آقای روحانی این است که راجع به هیچ موضوع و اشتباهاتی پاسخ ندهد. همانطورکه در هشت سال گذشته در خصوص نوع مدرک تحصیلی و نوع برخوردش با انرژی هسته‌ای پاسخی نداده، امروز هم خیلی راحت در خصوص رفتارها و تصمیمات اشتباهش پاسخ نخواهد داد و هرچه به فکرش می‌رسد را بیان می‌کند بدون اینکه در خصوص عواقب سخنانش فکری کند.

,

وی خاطرنشان کرد: برای روحانی فقط کسب رأی از مردم مهم بود و بعد از اینکه رأی را گرفت دیگر خود را موظف به پاسخگویی نمی‌داند.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه