اخبار داغ

امام جمعه مهدی شهر:

بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است/ ایران باید پس از راستی آزمایی پشت میز مذاکره بنشیند

بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است/ ایران باید پس از راستی آزمایی پشت میز مذاکره بنشیند
محمد بارانی با اشاره به عجله دولت برای عقد قراردادی جدید گفت: فصل الخطاب تمام این مسائل بیانات مقام معظم رهبری بوده و تا انجام نشدن راستی آزمایی نشستن پشت میز مذاکره با شیطان بزرگ نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد بارانی، امام جمعه مهدی شهر در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به اقدام جدید آمریکا در رفع تحریم ها، گفت: نظر انقلابیون نظر مقام معظم رهبری است و باید راستی آزمایی توسط ایران صورت بگیرد و پس از رفع کامل تحریم ها پشت میز مذاکره خواهیم نشست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

بارانی با بیان اینکه شیطان بزرگ از هر روشی برای متوقف کردن پیشرفت ایران استفاده می کند خاطر نشان کرد: آمریکا با شگرد های قدیمی خود به دنبال جلوگیری از پیشرفت های رو به جلوی ایران یوده و مقام معظم رهبری هم همیشه این مورد را متذکر می شدند و دولت مردان نیز باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

,

امام جمعه مهدی شهر با اشاره به بینش والای سیاسی مقام معظم رهبری در دنیا، تصریح کرد: فصل الخطاب همه مسائل نظر مقام معظم رهبری است و با بینش سیاسی بالای خود مسائل را درست تشخیص داده و همه باید تابع نظر رهبری باشند تا به نتیجه مطلوب و به نفع جمهوری اسلامی و مردم برسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه