اخبار داغ

استاندار مرکزی:

سپاه جایگاه ویژه‌ای در بین ملت‌های مسلمان دارد

سپاه جایگاه ویژه‌ای در بین ملت‌های مسلمان دارد
آقازاده گفت: سپاه با مجاهدت‌های همه جانبه خود امروز جایگاهی ویژه و ممتاز در بین ملت ایران و ملت های مسلمان دارد که این نشان از عملکرد موفق و اثربخش سپاه پاسداران است که در گام دوم قطعا ادامه دار خواهد بود و ما هم آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون برای کلیه سپاهیان و پاسداران عزیز داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه که توسط حضرت امام(ره) انجام شد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه سپاه پاسداران برگرفته از اراده ملت و محصول تفکر و مکتب حضرت امام(ره) می باشد و با تشکیل سپاه پاسداران به عنوان یکی ازمردمی ترین نیروها انسجام و اتحاد بسیار خوبی در کشور برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن ایجاد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

آقازاده اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته همواره یار صدیق ولایت و مردم بوده و هرکجا که مردم و کشور نیاز داشته سپاه با اقتدار ورود پیدا کرده و توانسته دستاوردها و پیشرفت های بسیار خوبی رقم بزند.

,

وی ادامه داد: کارنامه سپاه در جبهه ها و عرصه های مختلف از جمله دفاعی، سازندگی، محرومیت زدایی، جبهه مقاومت و سایر عرصه های فعالیتی بسیار درخشان است و همین کارنامه درخشان موجب شده سپاه به یکی از اصلی ترین مولفه های قدرت تبدیل شود.

,

استاندار مرکزی بیان کرد: سپاه با مجاهدت های همه جانبه خود امروز جایگاهی ویژه و ممتاز در بین ملت ایران و ملت های مسلمان دارد که این نشان از عملکرد موفق و اثربخش سپاه پاسداران است که در گام دوم قطعا ادامه دار خواهد بود و ما هم آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون برای کلیه سپاهیان و پاسداران عزیز داریم.

,

آقازاده خاطرنشان کرد: امیدواریم سپاه با تکیه بر هدایت های مقام معظم رهبری روز به روز بر حرکت شتابنده خود به سمت آرمان ها و تحقق آرمان های انقلاب سرعت دهد و در گام دوم انقلاب همچون گام اول در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام اسلامی موفق باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه