اخبار داغ

رییس اداره صمت سرپل ذهاب مطرح کرد:

تداوم بازرسی و نظارت ویژه بر وضعیت بهداشتی نانوایی های شهرستان سرپل ذهاب

تداوم بازرسی و نظارت ویژه بر وضعیت بهداشتی نانوایی های شهرستان سرپل ذهاب
یوسف نظری گفت: در بازرسی بعمل آمده ۱۵ مورد تذکر و اخطار به نانوایی سطح شهر در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف نظری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: طی هفته جاری از کلیه واحدهای نانوایی سطح شهر بازرسی مستمر داشته ایم و در این رابطه بیش از ۱۵ مورد اخطار و تذکر توسط تیم نظارتی توسط بازرسان صمت، بازرسان بهداشت و درمان، شرکت غله و خدمات بازرگانی و اتحادیه نانوایان اعم از نانوایان شهر و روستا صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

رییس اداره صمت سرپلذهاب افزود: در بازرسی ها به جد رعایت پروتکل های بهداشتی به متصدیان نانوایی ها اعلام و تذکر داده شده و بخشی هم مربوط به شهروندان است که سلامت نان را تضمین می کند.

,

وی گفت: نان تولیدی زمانی که از تنور خارج می شود سالم و بهداشتی است و هیچگونه آلودگی ندارد لذا مردم هم باید الزامات بهداشتی از جمله زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

,

نظری در پایان گفت: این بازرسی ها مداوم و مستمر هر روز صورت می گیرد و متصدیان نانوایی ها باید ملزم باشند در صورت هرگونه تخلف واحد صنفی پلمپ و سهمیه به سایر نانوایی ها اختصاص می یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه