اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

سیاست آمریکا بر دبه کردن، خیانت و خنجر زدن از پشت بوده است/ همیشه مذاکره برای این بوده که فرصتی از ما گرفته شود

سیاست آمریکا بر دبه کردن، خیانت و خنجر زدن از پشت بوده است/ همیشه مذاکره برای این بوده که فرصتی از ما گرفته شود
حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا گفت: سیاست آمریکا بر دبه کردن، خیانت و خنجر زدن از پشت بوده و دنبال ضربه زدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: همیشه مذاکره برای این بوده که فرصتی از ما گرفته شود نه اینکه تهدیدی را به فرصت تبدیل کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: همچنین طرفی که پای میز مذاکره حاضر می شود بیشتر در موضع ضعف قرار دارد و اکنون که آمریکا عنوان می کند پای میز مذاکره می آید، تحریم ها را لغو نمی کند اما به تعویق می اندازد دنبال فرصتی است که بدتر از این را انجام دهد.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون باید عنوان کند که مذاکره خواهد کرد یا نه و اگر مذاکره می کند همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید همه تحریم ها لغو و راستی آزمایی هم انجام شود.

وی عنوان کرد: این موضوع به آنها بستگی  دارد با این شرایط اگر می خواهند مذاکره کنند در غیر این صورت تیم مذاکره کننده وقت خود را تلف نکند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در این ایام دیده شد جاسوسان آنها در نطنز خرابکاری ایجاد کردند پس آنها دنبال ضربه زدن هستند و کوتاه هم نیامده اند.

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید دقت کنند از این فرصت طلایی استفاده کنند زیرا غنی سازی 60 درصدی را آغاز کرده ایم و حتی فرصت غنی سازی 90 درصدی هم وجود دارد.

وی افزود: نباید این فرصت ها را از دست دهیم بلکه باید پای کار آییم و عنوان کنیم که با فردی رودربایستی نداریم.

حجت الاسلام حسینی کیا با تاکید بر اینکه آمریکا در مذاکرات وین دبه کرده، گفت: سیاست آمریکا بر دبه کردن، خیانت و خنجر زدن از پشت بوده و دنبال ضربه زدن است.

وی عنوان کرد: اکنون که آمریکا در موضع ضعف قرار گرفته عنوان می کند تحریم ها را لغو نمی کند بلکه به تعویق می اندازد اما اگر بیش از این به آنها فشار آید تحریم ها را لغو خواهند کرد پس نباید بهراسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه