اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد خبر داد؛

۱۳ بستری و ۸۶ قرنطینه خانگی در خلیل‌آباد / افراد دارای علائم خود را مبتلا به کرونا بدانند

۱۳ بستری و ۸۶ قرنطینه خانگی در خلیل‌آباد / افراد دارای علائم خود را مبتلا به کرونا بدانند
هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ نفر بستری و ۸۶ مورد قرنطینه خانگی در خلیل‌آباد داریم، گفت: افراد دارای علائم باید خود را در شرایط فعلی مبتلا بدانند و از دیگران فاصله بگیرند تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید محمد هاشمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد ظهر امروز در نشست ستاد کرونای شهرستان خلیل‌آباد که با حضور اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات این شبکه برگزار شد، اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام زمینه‌ها برای عبور از موج چهارم کرونا یک اصل مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی با بیان اینکه افراد قرنطینه باید دوره قرنطینه خود را در خانه بمانند و تحت هیچ شرایطی نباید از قرنطینه خارج شوند، خاطرنشان کرد: دستورات بهداشتی که امروز توسط ستاد ملی کرونا در کشور، استان و شهرستان داده می‌شود ضامن سلامتی مردم است و مردم باید در رعایت آنها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

, .,

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد با بیان اینکه راهکار پیشگیری از بیماری کرونا بسیار ساده است و تنها با ماسک زدن، شستشوی دست‌ها، رعایت فاصله، عدم برپایی دورهمی‌ها و... می‌تواند درصد زیادی از ابتلا به کرونا جلوگیری کرد، تصریح کرد: افراد تا زمانی که ضرورت ندارد نباید در تجمعات حضور پیدا کنند.

, .,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 13 نفر بستری و 86 مورد قرنطینه خانگی در خلیل‌آباد داریم، اذعان کرد: افراد دارای علائم باید خود را در شرایط فعلی مبتلا بدانند و از دیگران فاصله بگیرند تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

, .,

 

,

مصوبات شرایط نارنجی در خلیل‌آباد لازم‌الاجرا است

, مصوبات شرایط نارنجی در خلیل‌آباد لازم‌الاجرا است,

ابراهیم قاسم‌پور، فرماندار شهرستان خلیل‌آباد در این نشست ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و قدردانی از زحمات کادر درمان و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، عنوان کرد: وضعیت شهرستان خلیل‌آباد در خصوص کرونا در حال حاضر نارنجی است و باید کلیه پروتکل‌های شرایط نارنجی رعایت شود.

, .,

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا شرایط به سمت قرمز نرود، تشریح کرد: همه مصوبات ستاد در اجرای رنگ نارنجی در شهرستان لازم اجرا است و هیچ تفسیری از کسی پذیرفته نیست.

, .,

انتهای پیام/

, /]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه