اخبار داغ

مسئول گسترش شبکه‌های معاونت بهداشتی استان قزوین:

برای دریافت واکسن کرونا وارد هیچ سایتی نشوید/ ثبت‌نام فقط از طریق مراقبین سلامت انجام می‌شود

برای دریافت واکسن کرونا وارد هیچ سایتی نشوید/ ثبت‌نام فقط از طریق مراقبین سلامت انجام می‌شود
زهرا فتاحی گفت: ثبت‌نام برای دریافت واکسن کرونا فقط از طریق مراقبین سلامت در واحد‌های بهداشتی صورت می‌گیرد؛ لذا مردم نباید به هر سایتی مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، واکسیناسیون کرونا برای گروه‌های پرخطر شروع شده و از هفته بعد نیز گسترش پیدا می‌کند؛ اگرچه پای سودجویان نیز به این بخش نیز باز شده لذا به بهانه واکسن و ایجاد پرونده وارد هیچ سایتی نشوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


کلاهبرداران با ارسال پیام‌هایی از مردم درخواست می‌کنند وارد سایتی به نام سیب شوند و برای دریافت واکسن ثبت‌نام کنند در حالیکه سامانه سیب در دسترس مردم نیست و فقط مراقبین سلامت و پزشکان می‌توانند وارد آن شوند.

زهرا فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین در این باره اظهار کرد: چند روزی است که بحث ثبت‌نام برای دریافت واکسن کرونا و ارسال لینک‌ها و سایت‌های مختلف داغ شده و ممکن است پیام‌هایی را برای مردم ارسال کنند و قصد سودجویی داشته باشند اما باید بگوییم که سامانه سیب چندسال است که راه‌اندازی شده و دسترسی به این سامانه فقط از طریق مراقبین سلامت و پزشکان امکان‌پذیر است.

هیچ نیازی به ثبت‌نام برای دریافت واکسن کرونا نیست

وی افزود: ثبت‌نام برای دریافت واکسن کرونا فقط از طریق مراقبین سلامت در واحد‌های بهداشتی صورت می‌گیرد؛ لذا مردم نباید به هر سایت و لینک مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

مسئول گسترش شبکه‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: درواقع هیچ نیازی به ثبت‌نام برای دریافت واکسن کرونا نیست چه بسا که اطلاعات مردم از پیش در سامانه سیب تکمیل شده اما اگر مردم می‌خواهند بدانند که آیا اطلاعاتشان در سامانه سیب ثبت شده است یا خیر می‌توانند از طریق تماس تلفنی با مراکز خدمات جامع و پایگاه‌های سلامت این موضوع را استعلام کنند.

فتاحی ابراز کرد: مردم می‌توانند برای دریافت آدرس و تلفن پایگاه‌های سلامت از طریق سایت معاونت بهداشتی اقدام کنند چون لیست مراکز و پایگاه‌های سلامت در آن بارگذاری شده که می‌توانند از طریق تماس تلفنی با نزدیکترین پایگاه محل سکونت خود تماس بگیرند و از طریق مراقبین سلامت، ثبت‌نام خود را رصد و پیگیری کنند.

شهروندان برای حفظ سلامتی خود و دیگران در منزل بمانند

وی عنوان کرد: هر پایگاه سلامت خط تماس تلفنی جداگانه‌ای دارد که در سایت معاونت بهداشتی نیز موجود است اما اگر بنا باشد دانشگاه خط خاصی را مخصوص این موضوع در نظر بگیرد حتما از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مسئول گسترش شبکه‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اذعان کرد: واکسن کرونا بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توزیع می‌شود و بحث تزریق آن نیز بر طبق سند واکسیناسیون انجام می‌گیرد بنابراین خود دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دهند تا مردم راحت‌تر بتوانند واکسن‌هایشان را دریافت کنند لذا نیازی به هیچ گونه ثبت‌نام و مراجعه نیست.

فتاحی در پایان گفت: همچنان توصیه می‌کنیم که برای حفظ سلامت خود در منزل بمانند و از هرگونه تردد بی‌مورد به مراکز بهداشتی خودداری کنند چون اگر نیاز باشد حتما از طریق تماس تلفنی یا پیامک به آن‌ها فراخوان زده خواهد شد همچنین واکسن بر اساس گروه‌های سنی و بیماری‌های خاص تزریق می‌شود که برای دریافت حتما به آن‌ها از طریق پایگاه‌های محل سکونت اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
, هیچ نیازی به ثبت‌نام برای دریافت واکسن کرونا نیست, هیچ نیازی به ثبت‌نام برای دریافت واکسن کرونا نیست,
,
,
,
,
,
,
,
, شهروندان برای حفظ سلامتی خود و دیگران در منزل بمانند, شهروندان برای حفظ سلامتی خود و دیگران در منزل بمانند,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه