اخبار داغ

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی:

اصل کار سپاه روحیه ولایی،جهادی و انقلابی است

اصل کار سپاه روحیه ولایی،جهادی و انقلابی است
نظری گفت: اصل کار سپاه روحیه ولایی،جهادی و انقلابی است و رمز موفقیت سپاه در طول این سال ها این سه رکن است که به فضل الهی در آینده هم با این سه مولفه راه خود را با اقتدار  ادامه خواهد دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛علیرضا نظری رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی و نماینده مردم خمین در مجلس ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی برآمده از خواست و اراده ملت مومن و متدین ایران است و این ملت تصمیم گرفتند کشور را از زیر دست رژیم شاهنشاهی نجات دهند و یک نظام الهی را با محوریت ولایت فقیه جایگزین کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: در جهان همه نظام ها با توجه به اهداف و آرمان های ویژه ای که دارند یک نیروی ویژه برای نگهبانی از اهداف و آرمان های خودشان در نظر می گیرند که در انقلاب اسلامی برای این منظور سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ماه سال ۵۸ به دستور حضرت امام(ره) شکل گرفت.

,

نظری اظهار کرد: اگرچه از ابتدا ماهیت آن با ماهیت نظامی ظهور و بروز پیدا کرد اما ماهیت اصلی سپاه پاسداران همانگونه که از اسم آن مشخص است و در اساس نامه سپاه بر روی آن تصریح شده نگهبانی و پاسداری همه جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در این راستا نقش آفرینی می کند.

,

وی بیان کرد: حفاظت همه جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی روزی نیاز به ابزار نظامی و دفاعی ،یک بار نقش آفرینی در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی و یک بار در عرصه فرهنگی و اجتماعی دارد که سپاه در این ماموریت خوش درخشیده است.

,

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: در واقع هر کجا که نظام اسلامی برای پیشبرد اهداف نیاز به کمک و مساعدت داشته باشد و از سایر نیروهایی که برای آنجا تعریف شده اند به نتیجه نرسد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با داشتن روحیه منعطف که می تواند به اقتضای هر ماموریتی خودش را با همان شرایط تطبیق دهد بار مسئولیت را به دوش می کشد.

,

وی تأکید کرد: در طول ۴۲ سال گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسداری همه جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفاظت از انقلاب را به طور عملی نشان داده است.

,

نطری گفت: در هر جایی که نهادهای تعریف شده در قانون برای آن کارها در حوزه های امنیت مرزها، امنیت داخلی ،مسائل فرهنگی و سازندگی نتوانستند کار را تکمیل کنند و به نوعی در آن عرصه کار لنگ می زده سپاه پاسداران به اقتضای آن شرایط خود را وارد میدان کرده و توانسته خلاء های موجود را برطرف کند.

,

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در طول ۴۲ سال گذشته توانسته سنگ های جلوی پای نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف والای خود را بردارد و در این راستا بسیار موفق عمل کرده،افزود:سپاه پاسداران از جنس مردم و از جنس مطالبات مردم است و هرکجا که مردم نیاز به کمک داشته اند سپاه با ورود خود همراه و همیار مردم بوده است.

,

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی خاطر نشان کرد: اصل کار سپاه روحیه ولایی،جهادی و انقلابی است و رمز موفقیت سپاه در طول این سال ها این سه رکن است که به فضل الهی در آینده هم با این سه مولفه راه خود را با اقتدار  ادامه خواهد دهد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه