اخبار داغ

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس:

سپاه همواره پشتیبان ملت ایران و ملت های مسلمان بوده است

سپاه همواره پشتیبان ملت ایران و ملت های مسلمان بوده است
کریمی گفت: سپاه همواره پشتیبان ملت ایران و ملت های مسلمان بوده و الحمدلله ملت ایران هم ارادت و علاقمندی ویژه ای به این نهاد انقلابی و فرماندهان شجاع آن دارد که نمونه آن در مراسم تشییع شهید سلیمانی و سایر سرداران سپاه و شهدای دفاع مقدس را به وضوح دیدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی عصر امروز به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین نهادهای کشور است که با رویکرد ولایی، انقلابی و مردمی تشکیل شده و در طول این ۴۲ سال گذشته در همه ماموریت ها و رسالت های خود کاملا موفق عملکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: سپاه پاسداران در طول این سال ها به معنای واقعی پاسدار و حافظ انقلاب اسلامی بوده و در گذرگاه های سرنوشت ساز سپاه همواره خوش درخشیده است.

,

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس اظهار کرد: در صحنه بودن سپاه در تمام عرصه ها و حوزه هایی که کشور به آن نیاز داشته که از ابتدای انقلاب سپاه در مبارزه با گروهک ها، جریان های منافقین و تجزیه طلب، در دفاع مقدس و کسب افتخارات بزرگ در هشت سال جنگ تحمیلی تمام‌ قد در میدان بوده است.

,

وی بیان کرد: همچنین سپاه بعد دفاع مقدس در صحنه های مختلف سازندگی، حفاظت از امنیت کشور، پاسداری از مرزها و ارزش های انقلاب و نقش آفرینی در عرصه های فرهنگی خوش درخشیده است.

,

کریمی گفت: بزرگترین نقش آفرینی سپاه پاسداران حضور موثر در جبهه های مقاومت و مبارزه همه جانبه با فتنه داعش بود که سپاه یک نبرد شجاعانه با فتنه بزرگ داعش انجام داد و توانست با فرماندهی سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی پیروزی بزرگ را رقم بزند.

,

وی ادامه داد: در عرصه سازندگی سپاه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل قرارگاه خاتم الانبیاء ، بسیج سازندگی و سایر مجموعه های محرومیت زدایی در عرصه خدمت به مردم و کشور پیشتاز بود و بزرگترین پروژه های عمرانی،صنعتی، کشاورزی و تولیدی را با موفقیت به سرانجام ‌رسانده است.

,

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس اضافه کرد: سپاه در طول انقلاب اسلامی همواره منشا خدمات و برکات بسیاری بوده و عملکرد سپاه نشان از جهاد همه جانبه این نهاد انقلابی برای خدمت به مردم و کشور بوده است.

,

وی با تأکید بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی خالص ترین، صادق ترین و در عین حال توانمند ترین خادمان ملت ایران هستند،گفت: جمله راهبردی و معروف حضرت امام(ره) که اگر سپاه نبود کشور هم نبود جمله بسیار پر معنایی است که نشان از جهاد همه جانبه پاسداران عزیز در همه عرصه ها است.

,

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس گفت: سپاه همواره پشتیبان ملت ایران و ملت های مسلمان بوده و الحمدلله ملت ایران هم ارادت و علاقمندی ویژه ای به این نهاد انقلابی و فرماندهان شجاع آن دارد که نمونه آن در مراسم تشییع شهید سلیمانی و سایر سرداران سپاه و شهدای دفاع مقدس را به وضوح دیدیم.

,

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران با حضور میلیونی خود در تشییع شهید سلیمانی از حماسه سازی های سپاه پاسداران در عرصه های مختلف تجلیل کردند و بیعت خود را با این نهاد انقلابی اعلام کردند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه