اخبار داغ

رییس مجمع نمایندگان استان کردستان:

لغو تحریم ها سیاست قطعی ایران در برجام است/ سیاست گام به گام دولت در مذاکرات برجام قابل پذیرش نیست

لغو تحریم ها سیاست قطعی ایران در برجام است/ سیاست گام به گام دولت در مذاکرات برجام قابل پذیرش نیست
محسن فتحی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، لغو کامل تحریم ها شرط قطعی جمهوری اسلامی ایران برای ادامه مذاکرات برجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن فتحی رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  کُردتودی، اظهار داشت: دولت باید مراقب باشد که چارچوب‌های تعیین شده از سوی رهبری درباره دخالت مستقیم و غیرمستقیم آمریکا در مذاکراتی که در وین انجام می شود را رعایت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
وی با تاکید بر لزوم توجه به مصالح کشور در مذاکرات برجام افزود: لغو کامل تحریم ها راهبرد قطعی جمهوری اسلامی ایران است.
,
 
,
نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص برجام بیان داشت: دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است در صورت عدم اجرای کامل تعهدات کشورهای متعاهد طرف از جمله کشورهای ۱+۴ ( آلمان، فرانسه، انگلستان، چین و روسیه) توافق هسته ای در قبال ایران و عادی نشدن روابط کامل بانکی و عدم رفع کامل موانع صادرات و فروش کامل نفت و فرآورده های نفتی ایران، نظارت های فراتر از پادمان از جمله اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند.
,
 
,
دبیر کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت سه ماهه به طرف های غربی و آمریکایی ها اعتمادبخش نیست و انتظارات کشور باید به صورت جدی برآورده شود.
,
 
,
فتحی افزود: آمریکا تحت این قطعنامه تعهداتی دارد که باید اجرا کند و در موقعیتی نیست که برای آن شرط تعیین کند. آمریکا باید تخطی از قوانین بین‌المللی را متوقف کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب خیلی شفاف نقشه راه را تعیین کردند اظهار داشت: نخست اینکه رویکرد نظام این است که آمریکایی‌ها باید تمامی تحریم‌های برجامی را رفع کنند بعد ما راستی آزمایی کنیم و در صورت تایید در برجام حضور پیدا کنند. دوم اینکه فرسایشی شدن مذاکرات را ما نمی‌پسندیم. لذا سیاست گام به گامی که دولت به دنبالش بود، ابطال شد.
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه