اخبار داغ

زیباسازی مبلمان شهری معنایی برای مدیریت شهری تویسرکان دارد؟

از وضعیت نامناسب تنها پل هوایی تویسرکان تا اشباع بنرهای تبلیغاتی در میادین اصلی شهر

از وضعیت نامناسب تنها پل هوایی تویسرکان تا اشباع بنرهای تبلیغاتی در میادین اصلی شهر
وضعیت نامناسب فضاسازی شهری در تویسرکان، نشان از ضعف مدیریتی از سوی مجموعه شهرداری و شورای شهر دارد و ای کاش آنان به جای شکایت های متقابل از یکدیگر در دادگاه، خود را پاسخگوی مطالبات مردمی بدانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، شهرداری ها وظایفی دارند، که از جمله آن می توان به فضاسازی و توجه به نماها و مبلمان شهری اشاره کرد.البته همین شهرداری ها زیر نظر شورای شهرها و استفاده از نظر کارشناسان امور شهری و جامع شناسی می توانند برنامه ها و طرح های خلاقانه ای در همه امور و وظایف محوله خود بهره بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در واقع نظرات اعضای شورای شهر در مبلمان شهری هم بسیار اثرگذار است و از وظایف آنان نباید غافل ماند.

,

زیباسازی مبلمان شهری معنایی برای مدیریت شهری تویسرکان دارد؟

, زیباسازی مبلمان شهری معنایی برای مدیریت شهری تویسرکان دارد؟, زیباسازی مبلمان شهری معنایی برای مدیریت شهری تویسرکان دارد؟,

رسیدگی به مطالبات مردمی درخصوص مبلمان شهری در تویسرکان را آن چنان که باید نه از سوی شهردار دیده ایم و نه از سوی شورای شهر، شاید وقتش را ندارند که پاسخگوی خواسته های به حق مردم باشند و به جای رسیدگی به امور همشهریان بیشتر به دنبال شکایت متقابل از یکدیگر در دادسرا و دادگستری هستند و در این مکان ها دیده می شوند!

,

این مسئله یعنی بی توجهی به مطالبات و افکار عموم برای زیباسازی شهری را به خوبی می توان با مشاهده نصب بنرهای بیشمار تبلیغاتی از تقدیر و تشکر خود مسئولان از یکدیگر و یا بنرهای بازاریابی متعدد در سطح شهر و به ویژه میادین اصلی مشاهده کرد.

,

آنقدر این تعداد بنرهای تبلیغاتی گسترده و بسیار است که نمای بازار تاریخی و مسجد جامع که در مرکز شهر واقع شده به چشم نمی آید و دیده و شنیده شده مسافران در همین میدان از رهگذران سراغی از بازار تاریخی شهر می گیرند!

,

هنوز هم که هنوز عناوین میادین با نام آن ها ناهمگون است و همچنان سنگ های رنگین در وسط میدان زکات خود نمایی می کند و در میدان جانبازان نماد گردو پابرجا مانده است.هنوز آلودگی بصری به واسطه آلودگی نوری و بهره گیری نامناسب از المان های نوری، چشمان همشهریان را می آزارد.

,

جانمایی نامناسب پارک بانوان، طرحی غیرکارشناسانه از سوی مدیریت شهری

, جانمایی نامناسب پارک بانوان، طرحی غیرکارشناسانه از سوی مدیریت شهری, جانمایی نامناسب پارک بانوان، طرحی غیرکارشناسانه از سوی مدیریت شهری,

جانمایی نامناسب پارک بانوان از قلم نیافتد، طرحی غیرکارشناسانه که ساخت آن 600 میلیون تومان هزینه داشت و از همان ابتدا با اصول و مؤلفه‌های استاندارد منطبق نبود، این را می توان به روشنی از اشراف دید آپارتمان های متعدد به این مجتمع تفریحی دریافت.

,

با ساخت این پارک قرار بود که محیطی مناسب و آرام به منظور ارتقاء تندرستی و نشاط بانوان تویسرکانی فراهم شود، اما جانمایی نادرست آن سبب شد، با صرف آن همه هزینه اهداف اصلی ساخت پارک محقق نشود.

,

جانمایی آرامستان جدید تویسرکان پس از گذشت دو سال تعیین تکلیف نشده

, جانمایی آرامستان جدید تویسرکان پس از گذشت دو سال تعیین تکلیف نشده, جانمایی آرامستان جدید تویسرکان پس از گذشت دو سال تعیین تکلیف نشده,

یکی دو سالی هم می شود که به دلیل آن تکمیل ظرفیت آرامستان فعلی تویسرکان از قبرهای متعدد، هنوز با وجود وعده های بسیار مدیریت شهری و البته در کنار آن فرماندار شهرستان، جانمایی جدید آرامستان شهر تعیین تکلیف نشده است.

,

در خصوص اوضاع و احوال نامناسب مبلمان شهری بارها شاهد انتقادهای بسیار از سوی مردم بودیم و آن اهتمامی که باید برای حل این مشکلات از سوی مجموعه مدیریت شهری دیده نشده است و حتی شورای شهر و شهردار توجهی به خواسته های مردم درباره وضعیت نامناسب تپه نورالشهدا که پنج شهید گمنام در آنجا آرمیده شده نداشته اند.

,

و اما برسیم به موضوع امروز و گلایه مندی مردم درخصوص تنها پل هوایی تویسرکان.

,

احتمال سقوط بنر تبلیغاتی پل هوایی تویسرکان بر روی خودروهای عبوری بالا گرفت

, احتمال سقوط بنر تبلیغاتی پل هوایی تویسرکان بر روی خودروهای عبوری بالا گرفت, احتمال سقوط بنر تبلیغاتی پل هوایی تویسرکان بر روی خودروهای عبوری بالا گرفت,

در این باره آقای شمسعلی یکی از همشهریان تویسرکانی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه روزهاست که هر روز از مسیری که پل هوایی در آن جانمایی شده عبور می کنم، گفت: وضعیت ظاهری پل بسیار نامناسب است، بنر تبلیغاتی نصب شده بر روی پل، پاره شده و هر آن امکان دارد بر روی خودرویی عبوری بیافتد و تصادفی را رقم زند.

,

وی اظهار کرد: نصب این بنرها با شهرداری تویسرکان است، آیا شهردار شهرمان در این شهر قدم می گذارد و از عواقب افتادن بنر بر روی موتور یا خودروهای سواری مطلع است؟ اگر این بنر با اندک وزش بادی بر روی خودرویی بیافتد و تصادفی رخ دهد، راننده ای که متضرر شده نمی تواند به دلیل سهل انگاری شهرداری از آن مجموعه شکایت کند؟

,

این همشهری تویسرکانی افزود: از سویی دیگر شهرداری می تواند با کرایه این بخش برای نصب بنرهای متعدد و البته زیبا، هم درآمد کسب کند و هم نمایی زیبا به شهر بدهد، اما چرا از این موضوع غافل مانده خدا داند.

,

تنها پل تویسرکان زنگ زده و زباله بر روی آن موجود است!

, تنها پل تویسرکان زنگ زده و زباله بر روی آن موجود است!, تنها پل تویسرکان زنگ زده و زباله بر روی آن موجود است!,

خانم محمدی دیگر شهروند تویسرکانی هم به خبرنگارما گفت:هم وضعیت ظاهری پل نامناسب است و هم گویا اصل پل به نوعی در حال تخریب شدن است و پله های آهنین آن زنگ زده است.

,

وی عنوان کرد: متأسفانه اصلاً نمی شود از این پل هوایی استفاده کرد، چرا که بر روی آن زباله ریخته شده و یا شاخه درختان اجازه عبور از پله ها را به ما نمی دهد، بنابراین مردم هم رغبتی به استفاده از این پل ندارند.

,

به گزارش عصرهمدان، مجموعه شهرداری و شورای تویسرکان درخصوص مطالبات به حق مردم تاکنون خود را در عمده زمینه ها و امور شهری پاسخگو ندانسته اند، امید آن که لااقل این بار به انتقادها و پیشنهادهای همشهریان برای رفع مشکل تنها پل شهر توجهی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه