اخبار داغ

در راستای حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری بلند مدت؛

بام نهاوند به مدت ۳۰ سال به شهرداری واگذار شد

بام نهاوند به مدت ۳۰ سال به شهرداری واگذار شد
در راستای سرمایه گذاری بلند مدت و حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در پروژه بام نهاوند این طرح به مدت ۳۰ سال به شهرداری واگذار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، علیرضا شهبازی، نماینده نهاوند در مجلس با رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در خصوص مشکلات و مسائل شهرستان دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

ایجاد تحول در بام نهاوند با افزایش مدت زمان سرمایه گذاری از پانزده به سی سال یکی از موارد مطرح شده در این دیدار بود.

,

شهبازی نماینده نهاوند در این خصوص گفت: پیرو درخواست و پیگیری های شهردار و شورای شهر نهاوند در خصوص افزایش طول دوره ی واگذاری بام نهاوند جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی در این پروژه در حوزه های تفریحی و گردشگری از طرف منابع طبیعی با رایزنی‌ ها و جلسات متعدد و پیگیری های انجام شده با دکتر منصور معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور مقرر شد دوره واگذاری بام نهاوند از 15 سال به 30 سال افزایش یابد.

,

وی افزود: بدیهی است با افزایش طول مدت زمان واگذاری، اجرای طرح های بلند مدت و ایجاد فضاهای جدید برای رفاه حال شهروندان در بام نهاوند، قابل اجراتر خواهد بود.

,

محمد حسین پور شهردار نهاوند نیز در این خصوص گفت: با توجه به احداث پروژه بزرگ ساماندهی بام نهاوند جهت تامین شرایط سرمایه گذاری بخش خصوصی برای تبدیل به مکان تفریحی و گردشگری برای همشهریان و با پیگیری های مستمر، ملاقات و برگزاری جلسات متعدد با مسئولین کشوری دستور واگذاری بام نهاوند به شهرداری به مدت سی سال صادر شد.

,

وی افزود: امیدواریم با توجه به پیگیری های نماینده شهرستان و رئیس سازمان منابع طبیعی و مراتع کشور دستورات لازم نیز در استان صورت گیرد.

,

این طرح قبلا به صورت پانزده ساله واگذار شده بود و تا پایان سال ۱۴۰۵ مهلت داشت و اکنون با تبدیل به سی ساله و فراهم شدن زیرساختها و زمینه های لازم توسط شهرداری برای ورود سرمایه گذار و بخش خصوصی به مکان تفریحی گردشگری تبدیل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه