اخبار داغ

جزئیات لغو طرح ترافیک در پایتخت/ آخرین وضعیت اجرای منع تردد شبانه در ماه رمضان

جزئیات لغو طرح ترافیک در پایتخت/ آخرین وضعیت اجرای منع تردد شبانه در ماه رمضان
رییس پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات لغو طرح ترافیک در پایتخت را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد حسین حمیدی ، با اشاره به لغو اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با مصوبه ستادملی مقابله با کرونا گفت: بنا به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، از فردا یکشنبه (پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰)، اجرای طرح ترافیک در شهر تهران به مدت یک هفته لغو شده و بنابر این دیگر جریمه‌ای بابت ورود به محدوده طرح ترافیک از سوی پلیس اعمال نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی درباره اینکه آیا امکان تمدید زمان لغو طرح ترافیک وجود دارد یا خیر؟ اظهارکرد: فعلا زمان یک هفته برای عدم توقف اجرای طرح ترافیک اعلام شده و پس از آن نیز اگر ستادملی مقابله با کرونا تصمیمی به لغو دوباره بگیرد، پلیس راهنمایی و رانندگی نیز آن را اجرا خواهد کرد.
,
 
,
 حمیدی درباره اجرای طرح منع تردد شبانه نیز گفت: منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان و به موجب مصوبه قبلی، اجرا شده و خودروهای غیرمجاز که در این ساعات اقدام به تردد کنند، جریمه خواهند شد، تنها با اعلام ستادملی مقابله با کرونا در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان این طرح اجرا نشده و در دیگر شب‌ها به طور کامل اجرا می‌شود.
,
 
,
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست که ترددهای خود را مدیریت کرده و از انجام سفرهای غیر ضروری در سطح شهر تهران به خصوص در  هسته مرکزی شهر خودداری کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: ایسنا

 
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه