اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

۲۷ هزار رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس از استان مرکزی مورد تجلیل قرار گرفتند

۲۷ هزار رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس از استان مرکزی مورد تجلیل قرار گرفتند
کریمی گفت: مهمترین برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس تجلیل مقام معظم رهبری از رزمندگان و پیشکسوتان بود که بیش از ۲۷ هزار رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس از استان مرکزی مورد تجلیل قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ظهر امروز در دیدار با رئیس و معاونین صدا و سیمای استان مرکزی به مناسبت ۴ اردیبهشت  ماه روز رادیو گفت: خوشبختانه در سال ۹۹ و به برکت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اقدامات بسیار خوبی در استان مرکزی انجام گرفت که رسانه ها و صدا وسیما با همه توان در راستای اطلاع رسانی و پوشش برنامه ها عملکرد بسیار خوبی از خود برجای گذاشتند.

وی افزود: مناسبت های زیادی در طول چهل هفته وجود داشت که خوشبختانه با مشارکت همه دستگاه های استان توانستیم در راستای تبیین و گرامیداشت مناسبت ها برنامه های محتوایی مناسبی برگزار کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد:  البته با ابتکاراتی که انجام شد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دلیل شرایط کرونا متوقف نشد و بیش از ۵ هزار برنامه در سال گذشته به طور رسمی در سطح استان مرکزی انجام شد.

وی بیان کرد: مهمترین برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس تجلیل مقام معظم رهبری از رزمندگان و پیشکسوتان بود که بیش از ۲۷ هزار رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس از استان مرکزی مورد تجلیل قرار گرفتند و البته برنامه هایی همچون افتتاح موزه فرهنگی دفاع مقدس ، چاپ کتاب و برگزاری جشنواره ها از اقدامات دیگر در سال گذشته بود که دستاوردهای خوبی به همراه داشت.

کریمی گفت: چهارم اردیبهشت ماه که به روز رادیو ناگذاری شده یادآور تلاش های هنرمندان بسیاری است که در این رسانه در طول سال های گذشته نقش آفرینی کرده اند و امروز نقش رادیو در کشور یک نقش بسیار با اهمیتی است چراکه این رسانه مهم پس از عمری ۸۱ ساله تقریبا در بین آحاد، اقشار ، خانه ها و اماکن عمومی و مردمی به خوبی راه پیدا کرده و امروز رادو یک رسانه اثرگذار است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز رادیو با فعالیت های تخصصی که جامعه مخاطب خاص خود را پیدا کرده توانسته نقش بسیار موثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته باشد،گفت:امروز نقش رادیو در تبیین و تحقق بیانیه گام دوم و پرداختن به مولفه های بسیار ارزشمند این بیانیه ، بسیار با اهمیت است که باید به آن پرداخته شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: جایگاه رادیو در استان مرکزی نیز دارای جایگاهی با اهمیت است و فعالیت های مردمی و انقلابی رادیو در استان مرکزی سبب شده این رسانه جایگاهی ویژه داشته باشد که اینها برگرفته از تلاش های مجریان،گویندگان،تهیه کنندگان و همه عوامل پر تلاش است که مجاهدانه در این رسانه تخصصی فعالیت کرده اند.

وی اظهار کرد: از آنجایی که رادیو یک رسانه تخصصی و به تعبیری یک رسانه محتوایی محسوب می شود لذا بسیار می تواند در راستای برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر باشد چراکه امروز هر برنامه ای باید محتوا و درون مایه آن قوی باشد تا بتواند اثرگذاری مناسبی داشته باشد.

کریمی گفت: ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت در استان مرکزی از ابتدای سالجاری تشکیل شده که بنا داریم با استفاده از ساختار و سازمانی که به برکت کنگره شهدای استان ایجاد شده در این ستاد مناسبت های ملی و مذهبی را گرامی بداریم که خوشبختانه تجربه های موفق کنگره و ستاد چهل سالگی مسیری روشن برای سالجاری برای ما هموار کرده است.

وی خاطر نشان کرد: کارگروه تخصصی رسانه و روابط عمومی در این ستاد تشکیل شده و انتظار داریم از کلیه ظرفیت های رسانه ای و اطلاع رسانی در این کارگروه برای گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استفاده شود و در ۴۰ هفته برنامه ریزی شده اقدامات اثرگذاری انجام شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه