اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

توسعه پایدار در گرو تجلی سرمایه‌های انسانی کارآمد/ کارگران نیروی محرکه چرخ اقتصاد و حیات ملت هستند

توسعه پایدار در گرو تجلی سرمایه‌های انسانی کارآمد/ کارگران نیروی محرکه چرخ اقتصاد و حیات ملت هستند
مهرداد جهاندیده گفت: رشد و توسعه اقتصاد کشور در گرو حمایت از کارگران به عنوان فعالان عرصه تولید است و نقش قشر کارگر در رونق واحدهای تولیدی، شکوفایی اقتصادی و پویایی بهره وری تاثیرگذار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد جهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با گرامیداشت هفته کار و کارگر در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: بدون شک رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد و اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه، نیروی محرکه چرخه عظیم اقتصاد و حیات یک‌‎ ‌‏ملت به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی افزود: در حالی که کشور عزیزمان با وجود کارشکنی ها و تحریم های ناجوانمردانه و بی سابقه استکبار، به سرعت به سوی قله های شکوه، عزت و عظمت گام بر می دارد، کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر و ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: چرخ سازندگی و بالندگی با دست های پر توان کارگران که به عنوان نیروی کار خلاق و به تعبیر مقام معظم رهبری سربازان اقتصاد مقاومتی هستند، محقق می شود و در این بین نقش کارگر به‌عنوان محرک و راهبر تولید در تحقق جهش تولید کلیدی است.

جهاندیده بیان کرد: جامعه کارگری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، در همه میادین و صحنه‌ها، از جانفشانی در جبهه‌های نبرد تا حضور در عرصه سازندگی و تولید، همواره بر عهد خود با انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استوار بوده‌ و در شرایط فعلی نیز که همه فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، با ایثار و ازخودگذشتگی اجازه نداده‌اند چرخ‌های تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۱ اردیبهشت به عنوان روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: نام نهادن یک روز به نام کارگر به واسطه نقش اساسی و تعیین‌کننده و اهمیت جایگاه کار و کارگر در اقتصاد کشور است و امیدواریم همه مردم عزیز با خرید تولیدات داخلی به ایجاد اشتغال، جهش تولید و افزایش رفاه این قشر مؤثر و زحمتکش جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه