اخبار داغ

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در شبکه های اجتماعی؛وقتی نظارتها کم رنگ می شود

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در شبکه های اجتماعی؛وقتی نظارتها کم رنگ می شود
هرچه به روزهای انتخابات نزدیکتر می شویم حال و هوای استان بیش از پیش سیاسی شده و روابط اجتماعی هم بیشتر تحت تاثیر این رویداد سرنوشت ساز قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و نقل از ایلام بیدار ، هرچه به روزهای انتخابات  شورای شهر وروستانزدیکتر می شویم حال و هوای استان بیش از پیش سیاسی شده و روابط اجتماعی هم بیشتر تحت تاثیر این رویداد سرنوشت ساز قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

اصطلاح «تبلیغات زودهنگام» در مورد انتخابات، از آن مسائلی است که این روزها پیرامون آن سخن رانده می شود؛ با این حال به نظر می رسد حکم روشنی در قانون انتخابات برای آن مدنظر قرار نگرفته است.

,

در عصری که تداوم و تکثیر و نشر اخبار همپای توسعه دنیای مجازی  سریع ترین و سهل الوصول ترین ابزار برای انتقال اخبار  به شمار میرود در این حوزه، شبکه‌های اجتماعی به‌دلیل کاربرد متنوع در گوشی‌های تلفن همراه، تبلت، رایانه‌ها و لب‌تاب دارای کاربران بسیاری است و همین موجب شده برخی نامزدهای انتخابات از آن به‌عنوان ابزار اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی استفاده کنند.

,

اگرچه  ای این بستر سهل الوصول، سریع و ارزان به حساب می آید  و به بیان دیگر شبکه‌های اجتماعی به‌دلیل استفاده آسان و آنلاین یک ارتباط مجازی زنده بین افراد برقرار می‌کند و با کمترین هزینه استفاده فراوانی می‌توان از آن برد و سرعت و اثرگذاری بالای این ابزار رسانه‌ای دریچه‌ای نو به روی نامزدها گشوده است، اما نکته مهم اینجاست که در مورد استفاده از این پدیده نوظهور چه قانونی برای مواقع انتخابات وجود دارد و اگر محدوده‌ای در این زمینه مشخص شده تا چه حد داوطلبان به آن پایبند هستند؟

,

اگر چه این روزها به تدریج به ایام انتخابات نزدیک می شویم اما زمان زیادی تا تبلیغات انتخابات باقی مانده اما در برخی محافل به خصوص در شبکه های اجتماعی برخی افراد که قصد شرکت در انتخابات شورای شهر را دارند اقدام به راه اندازی گروه هایی تحت عناوین مختلف کرده اند.

,

 

,

امیدواریم  این مسئله میز توسط مسئولین استان مورد پیگیری  قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه