اخبار داغ

گامی کوچک در راستای تحقق شعار سال؛

جوانانی که با مهندسی معکوس ادوات کشاورزی خارجی را بومی‌سازی می‌کنند/ سنگ‌اندازی نهادهای دولتی زیرپای تولیدکنندگان

جوانانی که با مهندسی معکوس ادوات کشاورزی خارجی را بومی‌سازی می‌کنند/ سنگ‌اندازی نهادهای دولتی زیرپای تولیدکنندگان
کارآفرین دامغانی با اشاره به اینکه تنها نهادی که از ما حمایت می کند سازمان بسیج سازندگی سپاه است، گفت: در خیلی از موارد موانعی که نهاد های دولتی دیگر سر راه ما قرار می دهند این سازمان با حمایت های خود این موارد را رفع می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، شرایط اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی امروز کشور به گونه ای است که حل مشکلات و تنگناها، الگوها و راه حلهای جدید و متفاوتی را طلب می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

ترکیب جمعیتی جوان کشور، ضرورت ایجاد فرصتهای شغلی و نیز نوسان بهای نفت سه عامل عمده ای هستند که موجب می شوند سیاستگزاران و تصمیم سازان کلان کشور به منبع درآمد سهل الوصول دیگری به جز نفت بیندیشند و بی شک آن منبع جز ابتکار، خلاقیت و نوآوری چیز دیگری نیست در همین خصوص با جوانی که در همین راه قدم برداشته است به گفتگو پرداختیم.

,

مهدی احسانی زاده کار آفرین موفق دامغانی در گفتگو با خبرنگار مرآت  با اشاره به اینکه گروه جهادی شهید محسن حججی از دوسال پیش شروع به فعالیت کرده است، گفت: با اشتغال زایی در صنعت کشاورزی مشغول به فعالیت هستیم.

,

احسانی زاده در خصوص اشتغال زایی برای جوانان شهر دامغان اظهارکرد: با ایجاد کارگاه تولید ادوات کشاورزی تا کنون به صورت مستقیم برای 15 نفر اشتغال زایی کرده ایم که این جوانان تمام تلاششان را برای تولید محصول با کیفیت انجام می دهند.

,

این کارآفرین دامغانی با بیان اینکه برای سرمایه اولیه از بخش خصوصی کمک دریافت کردیم، افزود: برای شروع کار از بخش خصوص حمایت گرفته ایم و تا به امروز کمک های فروانی به ما شده است.

,

وی درباره بازار فروش این دستگاه های تولیدی بیان کرد: این سرمایه گذار خصوصی حمایت های فراوانی هم در بحث تولید و هم در بحث بازار فروش داده است و بازار فروش را هم برایمان آماده کرد که حال تقریبا به تمام نقاط کشور فروش داریم ولی بیشترین فروش محصولات ما به استان های شمالی کشور است.

,

احسانی زاده با اشاره به تولیدات خود خاطر نشان کرد: در این کارگاه  دستگاه های 2کاره و 3کاره، کاه کوب، آسیاب، چغندر ریزکن، سم پاش، پمپ آب و.. تولید می شود که تقریبا تمامی تجهیزات مورد نیاز کار کشاورزی را تولید می کنیم.

,

سرگروه جهادی شهید محسن حججی درباره حمایت های فراوان سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: تنها نهادی که از ما حمایت می کند سازمان بسیج سازندگی سپاه است که در خیلی از موارد موانعی که نهاد های دولتی دیگر سر راه ما قرار می دهند این سازمان با حمایت های خود این موارد را رفع می کند.

,

وی در خصوص امید آفرینی برای کار آفرینان توسط سپاه خاطر نشان کرد: با حمایت های شبانه روزی سپاه ما به کار خود امید پیدا کرده ایم و تمام تلاشمان را برای تولید هرچه بیشتر و با کیفیت تر محصولات قرار داده ایم.

,

احسانی زاده با اشاره به اینکه اگر دستگاه های دولتی از ما حمایت کنند، تولیدات ما افزایش چشم گیری پیدا می کند تصریح کرد: در حال حاضر با 15 نیرو مشغول به کار هستیم اگر نهادهای دولتی همچون سپاه از ما حمایت کنند و موانع را از سر راه بردارند ما می توانیم هم تولید و هم اشتغال زایی بیشتری را ایجاد کنیم.

,

وی هدف از ایجاد چنین کاری را اشتغال زایی برای جوانان دانست وافزود: در طول سال در شهرهای مختلف حضور پیدا کرده و نیاز های کشاورزان را بررسی می کنیم و دستگاه های موجود خارجی را با مهندسی معکوس در این کارگاه بومی سازی کرده و با نصف قیمت محصول خارجی به دست کشاورزان می رسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه