اخبار داغ

مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان خبر داد؛

آزادی ۶۱ زندانی جرائم غیرعمد توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان جنوبی

آزادی ۶۱ زندانی جرائم غیرعمد توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان جنوبی
موسوی گفت: ٦١ زندانی جرائم غیرعمد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به آغوش خانواده بازگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، یکی از نهادهای انقلابی که طی چند سال اخیر اقدامات جهادی و امیدآفرینی در کشور داشته است، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بوده است که توانسته تحریم داخلی و خارجی را در بخش‌های مختلف، خنثی کند.

اقداماتی در حوزه اشتغال، معیشت، درمان، مسکن و غیره ازجمله اقداماتی است که این نهاد انقلابی در استان خراسان جنوبی انجام داده است که مصداق واقعی کار جهادی و امیدآفرینی بوده است.

سید مجتبی موسوی مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، با اشاره به عملکرد این نهاد در سال گذشته اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری از ابتدای شیوع بیماری کرونا در حوزه‌های مختلف در کنار سایر نهادها برای پیشگیری از شیوع این بیماری و کمک به مردم حضور داشته است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش‌های مختلف در سال کذشته افزود: در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا در سال گذشته رزمایش همدلی و احسان در استان برگزار کردیم.

مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری رزمایش همدلی و احسان گفت: در مرحله اول ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد و یکصد میلیون تومان و در مرحله دوم و سوم بیش از ۴۲ هزار بسته پروتئینی به ارزش ریالی دو میلیارد تومان بین خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

موسوی ادامه داد: در چهارمین مرحله همایش همدلی و احسان نیز که از دی‌ماه سال گذشته شروع شد، بیش از ۱۸ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی دو میلیارد تومان و در پنجمین مرحله ۱۸ هزار بسته معیشتی و ۱۸ تن بسته پروتینی به ارزش هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توزیع شده است.

وی با بیان این‌که این رزمایش ادامه دارد اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال ۹ هزار بسته غذایی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان توزیع خواهد شد.

مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی با اشاره به  توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین اقشار مختلف در عید غدیر توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود: در سال گذشته بیش از ۶۰ هزار بسته سلامت حاوی ماسک و مواد ضدعفونی با همکاری تبلیغات اسلامی بین هیئت‌های عزاداری و ۲۱ هزار بسته نوشت‌افزار به ارزش پنج میلیارد تومان در ماه مهر بین دانش آموزان توزیع شده است.

موسوی در ادامه از توزیع ۵۶ سری جهیزیه بین زوجین کم‌برخوردار و محروم استان خبر داد و گفت: تأمین ۱۱۰ میلیون تومان برای گروه‌های جهادی به منظور تهیه ماسک و مواد ضدعفونی از ابتدای شیوع بیماری کرونا، ۲۵۰ هزار ماسک رایگان و ۲۳ هزار بسته سلامت شامل ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در مناطق پر خطر در حال توزیع است.

وی ادامه داد: در راستای حفظ سلامت مردم، سایت «هست این جا» نیز راه‌اندازی شد تا اقلامی مانند نوشت‌افزار، ماسک، وسایل بهداشتی، تبلت و همچنین برنج را بدون واسطه و با حداقل قیمت در اختیار مردم قرار دهد و علاقه‌مندان می‌توانند با وارد کردن شماره ملی در این سایت ثبت سفارش دهند که تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار ماسک ارزن قیمت از طریق سایت در استان توزیع شد.

مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی به اجرای ۸۵۰ طرح فرهنگی و زیربنایی و عمرانی از جمله ساخت و تکمیل بیمارستان فردوس به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اشاره کرد.

موسوی با اشاره به کمک جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان افزود: ٦١ زندانی جرائم غیرعمد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به آغوش خانواده بازگشتند.

وی با اشاره به کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به زوج‌های نابارور گفت: تاکنون به درمان ۲۲۰ زوج نابارور در قالب پوشش درمان تکمیلی وسیع در تأمین نیازهای درمانی روستائیان با نرخ کم به ویژه در خدمات بستری، زایمان، پاراکلینیک، فوت حادثه‌ای و... کمک شده است.

مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به هزینه‌های سنگین درمان ناباروری و تأکید بر دوام و استحکام بنیان زندگی ارائه خدمات رایگان درمان ناباروری در شروع کار دو هزار و ۵۰۰ نفر به این منظور مراجعه کردند که ۲۲۰ نفر تحت درمان قرار گرفتند و ۵۰ زوج صاحب فرزند شدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه