اخبار داغ

فرمانده سپاه کاشمر:

مشارکت حداکثری برای «انتخاب اصلح» می‌تواند کشور را از مشکلات عبور دهد

مشارکت حداکثری برای «انتخاب اصلح» می‌تواند کشور را از مشکلات عبور دهد
یعقوبیان گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با یک انتخاب درست، صحیح و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، شخصی انتخاب شود تا کشور از این مشکلات و گرفتاری‌ها عبور کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یعقوبیان، فرمانده سپاه کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ یک سال بسیار حساسی برای کشور محسوب می‌شود و انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست‌جمهوری را در خردادماه داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات، باید یک انتخاب درست و آگاهانه را رقم بزنیم، خاطرنشان کرد: باید نسبت به وظایفی که برعهده رئیس‌جمهور است آگاهی کامل داشته باشیم.

,

فرمانده سپاه کاشمر با تأکید بر اینکه بارها در برخی از محافل و به‌خصوص فضای مجازی شبهه‌ای مطرح می‌شود مبنی‌بر اینکه رئیس‌جمهور در کشور از اختیارات لازم برخوردار نیست هرچند که این یک شبهه انحرافی است، تصریح کرد: رئیس‌جمهور با رأی مستقیم و اکثریت مردم انتخاب می‌شود که دومین شخص سیاسی کشور است.

,

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور دارای قدرت اجرایی بالایی است و تمام مراکز مدیریتی کشور در اختیار رئیس‌جمهور است و وزرا توسط رئیس‌جمهور تعیین و برای رأی اعتماد به مجلس معرفی می‌شوند، اذعان کرد: مسئولیت امور برنامه‌وبودجه و امور اداری و استخدامی مستقیماً برعهده رئیس‌جمهور است.

,

یعقوبیان با بیان اینکه امضای عهدنامه‌ها، موافقت‌نامه‌ها، پیمان‌ها و... پس از تصویب مجلس با رئیس‌جمهور است، عنوان کرد: ده‌ها اختیاری که قانون در اختیار رئیس‌جمهور قرار داده که می‌تواند با بهره‌گیری از این ابزار قانونی مدیریت صحیح و گسترده‌ای در سطح کشور داشته باشد.

,

وی با تأکید بر اینکه اگر رئیس‌جمهور از اختیارات قانونی که برعهده دارد به نحو احسن استفاده کند می‌تواند مدیریت خوبی در کشور داشته باشد، تشریح کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با یک انتخاب درست، صحیح و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، شخصی انتخاب شود تا کشور از این مشکلات و گرفتاری‌ها عبور کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه