اخبار داغ

در راستای توسعه روستاها؛

طرح هادی در ۳۵ درصد روستاهای میاندوآب اجرا شد

طرح هادی در ۳۵ درصد روستاهای میاندوآب اجرا شد
رییس بنیاد مسکن میاندوآب‌ گفت: تاکنون طرح هادی در ۵۷ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده‌ که این میزان، ۳۵ درصد روستاهای میاندوآب‌ را شامل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حقوردی هادی در گفت و گو با زرین خبر با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: طرح‌های هادی توسعه روستاها را در ۱۰ سال مشخص و نحوه ساخت وساز و امکانات زیربنایی را در روستا تعیین می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی افزود: در شهرستان میاندوآب نیز تهیه طرح هادی از ۱۶۶ روستای واجدشرایط در ۱۶۴ روستا تهیه شده و در دو روستای دیگر نیز که تعداد خانوار آنها به ۲۰ مورد رسیده، در دست اقدام است.

,

رییس بنیاد مسکن میاندوآب‌با بیان اینکه تاکنون طرح هادی در ۵۷ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده‌است، افزود: این میزان، ۳۵ درصد روستاهای میاندوآب‌ را شامل می‌شود.

,

هادی با اشاره به اینکه طرح هادی روستایی برای افق ۱۰ ساله تهیه می شود، تصریح کرد: در این راستا افق ۱۰ ساله طرح هادی تدوین شده در ۹۷ روستای شهرستان میاندوآب به اتمام رسیده و نیاز به بازنگری دارد.

,

وی هم چنین به سند دار شدن ۸۳ درصد واحدهای مسکن روستایی در این شهرستان اشاره کرد و‌ گفت: در مجموع ۳۱ هزار و ۳۰۰ واحد روستایی در میاندوآب وجود دارد که تاکنون برای ۲۲ هزار واحد مسکن روستایی سند تک‌برگی صادر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه