اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

۱۲ نقاهتگاه به همت بسیجیان در استان مرکزی راه اندازی شد

۱۲ نقاهتگاه به همت بسیجیان در استان مرکزی راه اندازی شد
گودرزی گفت: در سطح استان ۱۲ نقاهتگاه به همت بسیجیان و مشارکت سپاه و ارتش راه اندازی شده که بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در قالب قرارگاه کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی نیز فعالیت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در حاشیه نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) استان مرکزی گفت: کلیه جزئیات مقابله همه جانبه و کاهش آسیب های بیماری کرونا در طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی دیده شده که در این راستا قرارگاه استانی شهید سلیمانی از آبان ماه سال گذشته تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود:  در طرح شهید سلیمانی کار به شکل قرارگاهی دنبال می شود که قرارگاه های شهرستانی در کلیه شهرستانها تشکیل شده و در کلیه محله ها و مناطق نیز قرارگاه ها فعال شده اند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: کلیه فعالیت ها و اقدامات در طرح شهید سلیمانی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود والبته مشارکت و هم افزایی دستگاه ها و همیاری مردم برای اجرای دقیق بسیار اهمیت دارد.

,

وی بیان کرد: بیش از ۵ هزار و ۲۹۲ بسیجی و ۱۸۳ هزار سفیر سلامت آموزش های تخصصی دیده اند که در قالب طرح شهید سلیمانی در سطح استان فعالیت می کنند.

,

گودرزی ادامه داد: همچنین بیش از ۳۵۳ هزار و ۲۵۸ خانواده آموزش دیده اند و بیش از ۱۲۵ هزار و ۴۶۳ مشاوره تلفنی دریافت کردند و ۵۴ هزار و ۹۷۳ رهگیری و پیگیری در منازل نیز انجام شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: در سطح استان ۱۲ نقاهتگاه به همت بسیجیان و مشارکت سپاه و ارتش راه اندازی شده که بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در قالب قرارگاه کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی نیز فعالیت می کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه