اخبار داغ

زندی، سرپرست کمیته فیتنس خبر داد:

5 ورزشکار به اردوی تیم ملی فیتنس اسپرت دعوت شدند

5 ورزشکار به اردوی تیم ملی فیتنس اسپرت دعوت شدند
سرپرست کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بعد از برگزاری جلسه بازبینی و بررسی های به عمل آمده توسط کمیته فنی و سازمان تیم های ملی، اعضای تیم ملی فیتنس اسپرت انتخاب می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، امیر زندی در ارتباط با نفرات انتخاب شده برای اردوی آمادگی تیم ملی فیتنس اسپرت اظهار داشت: با نظر کمیته فنی فدراسیون، آقایان وحید حنیفه لو (تهران)، پیام حسن نژاد (بوشهر) و فرهاد روح الامینی (اصفهان) در دسته اول فیتنس اسپرت 175- سانتی متر و امیر غلام زادگان (خراسان رضوی) و محمد مهام (آذربایجان شرقی) در دسته فیتنس اسپرت 175+ سانتی متر به اردوی کوتاه مدت تیم ملی فیتنس اسپرت دعوت شدند. این نفرات باید روز چهارشنبه با حضور در فدراسیون خودشان را به سرپرست اردو معرفی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرپرست کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره نحوه انتخاب نفرات برگزیده برای حضور در مسابقات جهانی، خاطر نشان کرد: بعد از برگزاری جلسه بازبینی و بررسی های به عمل آمده توسط کمیته فنی و سازمان تیمهای ملی از میان پنج ورزشکار ذکر شده، نفرات منتخب برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا که تیرماه برگزار می گردد، معرفی خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه