اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

۴۲ تشکل دفاع مقدس به شکل مردمی در سطح استان مرکزی فعالیت می کنند

۴۲ تشکل دفاع مقدس به شکل مردمی در سطح استان مرکزی فعالیت می کنند
کریمی گفت: بیش از ۴۲ تشکل دفاع مقدس به شکل مردمی در سطح استان مرکزی فعالیت می کنند که استان مرکزی در سال گذشته استان مرکزی توانست رتبه های خوبی در اولین جشنواره تشکل ها کسب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در نشست جمعی از فعالان مردمی جهاد و شهادت استان مرکزی گفت: دفاع مقدس یکی از مهمترین وقایع تاریخ ایران است که حماسه سازی ها و افتخارآفرینی ملت همچون برگ زرینی در تاریخ می درخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: یکی از برجستگی های دفاع مقدس نقش اثرگذار مردم است که به برکت تفکر حصرت امام(ره) رقم خورد و بسیج عمومی برای دفاع همه جانبه از ایران اسلامی اتفاق افتاد.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: در طول ۴۲ سال گذشته دفاع مقدس یک مسیر روشن برای مواجه با مشکلات و سختی ها پیش روی ما گذاشته و آن هم استفاده از ظرفیت مردمی است.

,

وی بیان کرد: امروز یکی از وظایف ما در برابر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و مقاومت زنده نگه داشتن این فرهنگ و جلوگیری از تحریف آن است که باید به خوبی انجام شود.

,

کریمی گفت: مهمترین رویکردی که میتواند دفاع مقدس را از تحریف و فراموشی نجات دهد استفاده از ظرفیت های مردمی است که باید بیشتر مورد توجه شود.

,

وی ادامه داد: تشکل های مردمی در طی این سال ها نقش مهمی در برابر فرهنگ دفاع مقدس ایفا کردند و امروز که توطئه ها و شیطنت های دشمنان در برابر فرهنگ دفاع مقدس برای فراموشی و تحریف آن به اوج خود رسیده نقش تشکل ها بسیار با اهمیت است.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: خوشبختانه استان مرکزی در استفاده از ظرفیت ها برای گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رتبه قابل قبولی دارد و به وضوح دیدیم که در برگزاری باشکوه کنگره شهدای استان مرکزی همه ظرفیت های مردمی پای کار آمدند.

,

وی با بیان اینکه امروز نیازمند پای کار آوردن ظرفیت های مردمی در ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت هستیم،گفت: به هر اندازه ظرفیت های مردمی پای کار بیایند قطعا در نتایج فعالیت ها تاثیر بیشتری خواهیم دید.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: بیش از ۴۲ تشکل دفاع مقدس به شکل مردمی در سطح استان مرکزی فعالیت می کنند که استان مرکزی در سال گذشته استان مرکزی توانست رتبه های خوبی در اولین جشنواره تشکل ها کسب کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه