اخبار داغ

خبرهای ضد و نقیض درباره آغاز ثبت‌نام واکسیناسیون!

سوءتدبیر در اطلاع رسانی های کرونایی/بالاخره مردم به مراکز درمانی برای ثبت‌نام واکسیناسیون بروند یا نروند؟!

سوءتدبیر در اطلاع رسانی های کرونایی/بالاخره مردم به مراکز درمانی برای ثبت‌نام واکسیناسیون بروند یا نروند؟!
در شرایط پر التهاب قرمز پررنگ کرونایی و بهتر است بگوییم سیاه کشور، ساعتی برخی سایت های خبری از آغاز ثبت‌نام واکسیناسیون خبر می دهند و ساعتی دیگر وزارت بهداشت در اطلاعیه ای می گوید: هیچ محلی برای ثبت نام واکسن کرونا اعلام نشده. بالاخره مردم در این گیر و دار سوءتدبیر در اطلاع رسانی های کرونایی به مراکز درمانی بروند یا نروند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، امروز تعدادی از سایت های خبری کشوری از آغاز ثبت‌نام واکسیناسیون خبر دادند و نوشتند که؛ « بر این اساس افراد بالای ۶۰ سال می‌توانند با مراجعه به پایگاه و مراکز جامع سلامت تحت پوشش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران برای واکسیناسیون کرونا ثبت‌نام کنند.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

به دنبال انتشار این خبر برخی کانال ها و گزوه های موجود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز بی توجه به منبع خبر به انتشار پرداختند.

,

این در حالی است که وزارت بهداشت در اطلاعیه ای خبر انتشاری اولیه را تکذیب و تأکید کرده که؛ «هیچ محلی برای ثبت نام واکسن کرونا اعلام نشده است.»

,

در متن روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمده؛ «در پی انتشار خبری نادرست در فضای مجازی و برخی رسانه ها مبنی بر ثبت نام حضوری در مراکز بهداشتی جهت نوبت گیری تزریق واکسن، به اطلاع می‌رساند هیچ ثبت نامی برای نوبت گیری واکسن انجام نشده و از هموطنان عزیز تقاضا داریم از حضور و تجمع بی مورد در مراکز بهداشتی خودداری کنند.»

,

برخی سایت ها و پایگاه های اطلاع رسانی پا را فراتر گذاشته و به نقل از مراکز درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی آدرس مکان های ثبت نام حضوری را هم اعلام کرده اند!

,

در شرایط پر التهاب قرمز پررنگ کرونایی و بهتر است بگوییم سیاه رنگ کشور، انتشار اخبار ضد و نقیض آن هم درخصوص واکسیناسیون، مردم را نسبت به متولیان امر در حوزه اطلاع رسانی بی اعتماد می کند.

,

معیست تنگ مردم که واسطه سوءتدبیرهای دولت در سالیان اخیر بر آن ها تحمیل شده یک طرف و یک سویی دیگر شرایط پر اضطراب و پر استرس اوج گیری سونامی کرونا در کشور، روحیه مردم را به شدت خسته کرده و آنان دیگر پذیرای این نوع اطلاع رسانی ها نیستند و نمی توانند این حجم اخبار ضد و نقیض را هم هضم کنند.

,

آیا بهتر نیست ستاد ملی مبارزه با کرونا در اطلاع رسانی خود در همه بخش ها، وحدت رویه داشته باشد و اعلام درخصوص واکسیناسیون را متمرکز بر عهده بگیرد و از برخی دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی مختلف که برخی سایت های خبری به نقل از آنان اخباری را منتشر کرده اند، بخواهد که لااقل برای جلب اعتماد مردمی هم شده که چنین اخبار ضد و نقیضی را منتشر نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه