اخبار داغ

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی:

۱۶۱ یادواره و آبروی محله در استان مرکزی برگزار شد

۱۶۱ یادواره و آبروی محله در استان مرکزی برگزار شد
محمدی گفت: در طی یک سال گذشته بیش از ۱۶۱ یادواره و آبروی محله در سطح استان انجام شد که با ابتکارات بسیجیان در شرایط کرونایی بازتاب خوبی به همراه داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سید جواد محمدی مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در نشست جمعی از فعالان مردمی جهاد و شهادت استان مرکزی گفت: با توجه به نقش بسیار مهم استان مرکزی در دفاع مقدس تبیین این نقش اثرگذار وحماسه هایی که توسط شهدا و رزمندگان انجام شده برای نسل جوان یک ضرورت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: از آنجایی که محوریت دفاع مقدس مردمی بود و مردم نقش بسیار با اهمیتی دارند لذا تشکل های مردم نهاد یک ظرفیت کاملا مردمی هستند که رسالت مهمی در برابر فرهنگ دفاع مقدس دارند.

,

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف ایجاد تشکل های مردم نهاد درحوزه دفاع مقدس تعلیم، تربیت و آموزش راویان و سخنوران در حوزه ایثار، جهاد و شهادت است.

,

وی بیان کرد: همچنین در کنار اهداف اصلی دوره های گفتمان سازی و جریان سازی در حوزه دفاع مقدس نیز انجام می شود.

,

محمدی گفت: اگرچه شیوع بیماری کرونا فعالیت های در راستای دفاع مقدس به شکل حضوری را تا حدودی متوقف کرده اما فعالیت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت متوقف نشده است.

,

وی اضافه کرد: بسیاری از گروه های مردمی و تشکل های مردم نهاد در کنار بسیجیان در طی این مدت فعالیت های خود را به سمت خدمت رسانی و خصوصا کمکهای مومنانه هدایت کردند که برکات خوبی داشت.

,

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه در طی یک سال گذشته بیش از ۱۶۱ یادواره و آبروی محله در سطح استان انجام شد که با ابتکارات بسیجیان در شرایط کرونایی بازتاب خوبی به همراه داشت،افزود:امیدواریم با کنترل موج بیماری کرونا و ریشه کنی آن فعالیت های حضوری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با جدیت بیشتری در سالجاری انجام شوند.

,

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه که با مشارکت معاونت فرهنگی سپاه ناحیه اراک و با حضور حجت السلام شفیعیان از فعالین شبکه وارثون کشور  جمعی از فعالین مردمی استان مرکزی در شبکه مردمی وارثون مورد تقدیر و تجلیل  قرار گرفتند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه