اخبار داغ

سرپرست حمل و نقل بار و مسافر سمنان خبر داد؛

افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در سمنان/ نصب ۵۰۰ دستگاه کارتخوان در تاکسی‌های شهری

افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در سمنان/ نصب ۵۰۰ دستگاه کارتخوان در تاکسی‌های شهری
مجید کاشی از افزایش ۳۰الی ۳۵ درصدی میانگین نرخ کرایه تاکسی در سال جدید خبرداد و گفت: نرخ‌های جدید به تصویب شورای اسلامی شهر سمنان و تائید فرمانداری رسیده و مقدمات نصب در تاکسی ها جهت مشاهده و اطلاع مسافرین انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید کاشی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان  درگفت وگو با خبرنگار مرآت از افزایش ۳۰الی ۳۵ درصدی میانگین نرخ کرایه تاکسی در سال جدید خبرداد و گفت: نرخ‌های جدید به تصویب شورای اسلامی شهر سمنان و تائید فرمانداری رسیده و مقدمات نصب در تاکسی ها جهت مشاهده و اطلاع مسافرین انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

وی در ادامه افزود: برچسب نرخ کرایه ای که در تاکسی نصب می‌شود، مورد تایید سازمان بوده و مسافران در صورت تقاضای کرایه مازاد از سوی رانندگان، می توانند مراتب را جهت پیگیری از طریق بازرسان واحد گشت سازمان و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۱۳۳ واحد شکایات سازمان اعلام کنند.

,

کاشی با اشاره به تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی به دستگاه کارت خوان تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا و جهت جلوگیری از نقل و انتقال پول  ۵۰۰ دستگاه کارت خوان نصب و ۳۰۰ دستگاه تاکسی هم مجهز به سیستم پرداخت موبایلی شده اند که  شهروندان جهت پرداخت کرایه نیازبه موبایل اندرویدی دارند. 

,

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: تمام  اتوبوس‌های خطوط شهری علاوه بر دارا بودن دستگاه کارت خوان، بلیط الکترونیکی به دستگاه کارت خوان بانکی نیز مجهز شدند تا جلوی شیوع بیش از اندازه بیماری کرونا گرفته شود.

,

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان با اشاره به انجام تست کرونا برای تمامی رانندگان تاکسی، توسط مرکز بهداشت اظهار کرد: در صورتی که تست راننده مورد نظر مثبت باشد، به وی اجازه فعالیت داده نمی شود.

,

وی با بیان اینکه انجام عملیات ضدعفونی برای ناوگان اتوبوسرانی بعد از هر سرویس درون شهری انجام می شود، اذعان کرد: در همین راستا و در جهت حفظ سلامت عموم شهروندان، ماهانه ماسک ومحلول ضدعفونی کننده رایگان براساس سهمیه سازمان میان رانندگان اتوبوس و همچنین در چند مرحله  در بین رانندگان تاکسی توزیع شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه