اخبار داغ

فرماندار نهاوند:

نهاوند همچنان در وضعیت قرمز و حاد کرونا است/ امور مالیاتی از کسبه در زمان تعطیلی مالیات بر درآمد نگیرد

نهاوند همچنان در وضعیت قرمز و حاد کرونا است/ امور مالیاتی از کسبه در زمان تعطیلی مالیات بر درآمد نگیرد
فرماندار نهاوند گفت: همچنان نیازمند همکاری مردم و لزوم رعایت دستورالعمل ها هستیم چون نهاوند همچنان در شرایط بحرانی و خطرناک کرونا است و مردم باید بدانند که عادی انگاری کرونا باعث ایجاد فاجعه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، امروز مراد ناصری در ستاد مقابله با کرونا گفت: همراهی مردم شریف نهاوند، کسبه، اصناف و بازاریان، سپاه و نیروهای بسیج با ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان عالی و ستودنی است و این همراهی موجب شد میزان بستری بیماران کرونایی در نهاوند سیر نزولی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: این روند و همکاری باید همچنان تا تغییر رنگ نهاوند و رسیدن به شرایط ثبات ادامه یابد.

,

فرماندار نهاوند ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیران دستگاه های اجرایی و همراهی خوب اصحاب رسانه و صدا و سیما، تیم های بازرسی قرارگاه زیستی، بسیج و گروه‌های جهادی، ستاد صیانت از حقوق شهروندی، اصناف و بازار و بسیج و نیروی انتظامی و بازرسین نامحسوس در این چهار مجموعه سنگ تمام گذاشتند که این اهتمام و نظارت و بازرسی شبانه روزی آنها نتیجه بخش بود.

,

وی گفت: صدور جریمه‌ها در این شهرستان نشان از تلاش مجدانه نیروی انتظامی و برخورد قاطعانه پلیس با متخلفان و افراد بی توجه به محدودیت های تردد و همچنین حسن نظارت پلیس بر اعمال محدودیت های کرونا است.

,

فرماندار نهاوند اظهار داشت: تلاش مجموعه کادر بهداشت و درمان و مرکز بهداشت در طرح شهید سلیمانی و فعالیت مراکز ۱۶ ساعته قابل تقدیر است.

,

وی در ادامه گفت: ولی این روند بدان معنی نیست که شرایط بهبود یافته ما همچنان در شرایط بحرانی و خطرناک کرونا هستیم و مردم باید بدانند که عادی انگاری کرونا باعث ایجاد فاجعه خواهد شد.

,

ناصری افزود: ادارات طبق دستورالعمل ستاد کرونا در رعایت موارد بهداشتی و حضور کارمندان به صورت دورکاری اهتمام بیشتری بورزند.

,

فرماندار نهاوند عنوان کرد: امور مالیاتی از کسبه هایی که در زمان اعمال محدودیت ها مشمول تعطیلی شده اند نباید مالیات بر درآمد بگیرد.

,

وی افزود: ضدعفونی معابر و خیابانها و ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان عمومی باید تشدید شود.

,

ناصری در پایان گفت: با برگزاری هرگونه مراسم و تجمع ها و افراد بی توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی برخورد جدی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه