اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد؛

‍ تزریق ۹۰۸ دُز واکسن کرونا تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در شهرستان اسدآباد

‍ تزریق ۹۰۸ دُز واکسن کرونا تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در شهرستان اسدآباد
دکتر الهام عظیمی با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال سن در اسدآباد، گفت: تاکنون ۹۰۸ دُز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، دکتر الهام عظیمی، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ از تزریق ۹۰۸ دُز واکسن کرونا تا ۶ اردیبهشت امسال خبر داد و اظهار کرد: این میزان واکسن بر اساس سند ملی واکسیناسیون به گروه‌های هدف در شهرستان اسدآباد تزریق شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی از آغاز واکسیناسیون عمومی افراد بالای ۸۰ سال از ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: گروه هدف‌ها براساس سند ملی واکسیناسیون به دانشکده اعلام می شود و بر همین اساس دانشکده به صورت فراخوان از مشمولین دریافت واکسن‌ها دعوت می‌کند.

,

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با بیان اینکه تاکنون کادر بهداشت، درمان، فوریت‌های پزشکی، نظام پزشکی، جانبازان، کارکنان آرامستان، بیماران خاص و سرطانی‌ها و پاکبانان زده شده،گفت: از تعداد ۹۰۸ دُز واکس کرونای تزریق شده در شهرستان تعداد ۶۵۹ دُز به کادر بهداشت، درمان و اورژانس ۱۱۵، تعداد ۵۰ دُز به نظام پزشکی، تعداد ۷۵ دُز به جانبازان، تعداد ۵ دُز به کارکنان آرامستان، تعداد ۵۰ دُز به پاکبانان و تعداد ۶۹ دُز به بیماران خاص و سرطانی‌ها تزریق شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه