اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی:

منع تردد شبانه در شب های قدر اجرایی نمی شود/ برگزاری مراسم احیا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

منع تردد شبانه در شب های قدر اجرایی نمی شود/ برگزاری مراسم احیا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی
علی بیگ زاده با اشاره به اینکه وزارت بهداشت، پروتکل‌های بهداشتی جدید را برای مراسم شب های قدر را ابلاغ خواهد کرد، گفت: به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه صرفاً در شب‌های قدر اجرایی نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، علی بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در در نشست هم اندیشی برنامه های پیشنهادی مراسم شب قدر، نماز عیدفطر و روز قدس اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا مراسم شب های قدر و نماز روز عید فطر در شهرهای با وضعیت رنگبندی قرمز و نارنجی در فضای باز و با جمعیت محدود برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

 

,

وی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت، پروتکل‌های بهداشتی جدید را ابلاغ خواهد کرد، ادامه داد: همچنین برگزاری مراسم ها در شهرهای با وضعیت زرد و آبی بر اساس الزامات و محدودیت‌های تعیین شده طرح جامع مدیریت هوشمند برگزار می شود.

,

 

,

بیگ زاده خاطرنشان کرد: مدت زمان برگزاری مراسم شب های قدر حداکثر دو ساعت خواهد بود و دستگاه‌های مربوطه باید بر رعایت این امر به صورت جدی نظارت کنند.

,

 

,

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی یادآور شد: به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه (ازساعت ٢٢ تا ٣ صبح) صرفاً در شب‌های قدر اجرایی نمی‌شود.

,

 

,

 بیگ زاده علاوه بر این در خصوص برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: شنبه هفته آینده در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص این موضوع تصمیم گیری و مصوبات لازم ابلاغ خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه