اخبار داغ

یادداشت؛

حضور حداکثری در انتخابات، ایران را قوی‌تر می‌کند

حضور حداکثری در انتخابات، ایران را قوی‌تر می‌کند
دشمنان چشم به انتخابات ۲۸ خرداد دارند و درصدد طولانى کردن دوره مذاکرات هستند تا بدانند در دولت آینده به کدام جریان سیاسى مواجه هستند، مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات ۱۴۰۰ دشمنان را نامید می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حضور موذیانه آمریکا در حاشیه نشست وین، بدین خاطر است تا با گذر زمان به اشکال مختلف در نشست ورود کند و عملاً 1+4 را تبدیل به 1+5 کند. طولانى شدن مذاکرات این تصویر را در اذهان خواهد ساخت.
 
هدف دیگر آن‌ها، خسته کردن ایران در شرایط حساس کنونى و در آستانه انتخابات است. تا به‌تدریج علاوه بر برجام هسته‌اى برجام‌هاى دیگر را در پایان به آن گره بزنند. زمزمه‌ى «توافق قوى‌تر» حکایت از این هدف شوم دارد. آنان چشم به انتخابات 28 خرداد هم دارند و درصدد طولانى کردن دوره مذاکرات هستند تا بدانند در دولت آینده به کدام جریان سیاسى مواجه هستند.
 
چرا باید کل تحریم‌ها رفع شود؟

این هم مطالبه دیگر رهبر انقلاب است که گام اول و بلند در تداوم مذاکرات محسوب مى‌شود. ما بر این باوریم الان زمان تحقق این مهم است.
 
چرا پیوند انتخابات و سیاست خارجى خطرناک است؟

باز کردن پاى سیاست خارجى به انتخابات مى‌تواند با دوقطبى کردن روابط خارجى، منافع ملى را به خطر بیندازد. به‌عنوان‌مثال درصورتی‌که سیاست خارجى قطبى نشود، مذاکره با چین، روسیه و یا اروپا مى‌تواند به شکل طبیعى توسط تهران پیگیرى شود، اما با قطبى شدن روابط خارجى، تعامل با هر کشورى تحت تأثیر آن قرار خواهد گرفت.
 
پیوند زدن سیاست خارجى به انتخابات، باعث مى‌شود دیگر مسائل مهم و حیاتى کشور که نیاز به تمرکز و توجه به آن است، دیده نشده و هیچ‌گاه حل نشوند. تشدید مشکلات معیشتى و اقتصادى که به‌تحقیر وجهه مردم عزتمندمان منجر شده است نتیجه ملموس آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

سجاد شهرانی، کارشناس مسائل سیاسی

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه