اخبار داغ

امام جمعه فارسان:

تفکر انقلابی مدیر جهادی تربیت می‌کند

تفکر انقلابی مدیر جهادی تربیت می‌کند
حجت‌الاسلام محسن ملک پور گفت: تفکر و روحیه انقلابی است که جهادگر و مدیر جهادی تربیت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان در گفتگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در برهه‌ای حیاتی قرار داریم که باید دانست آن چیزی آینده انقلاب و کشور را تأمین می‌کند، حرکت در مسیر ارزش‌های انقلاب است؛ فلذا نباید اجازه داد تفکر انقلابی از جامعه و مردم گرفته شود.
 
وی تصریح کرد: تفکر و روحیه انقلابی است که جهادگر و مدیر جهادی تربیت می‌کند و دیدیم کشور در این دوره هشت‌ساله بدون مدیریت جهادی به نتیجه‌ای نرسید! طی این سال‌ها حرکت روبه‌جلویی که باید اتفاق می‌افتاده، انجام‌نشده است.
 
ملک پور بیان داشت: وقتی روحیه انقلابی نباشد! اقتصاد مقاومتی موردتوجه نیست؛ به رونق تولید توجهی نمی‌شود وقتی روحیه انقلابی و جهادی نباشد نفوذ و خطر دشمن بیشتر خواهد شد و قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم سازی از بین رفته و دشمن نفوذ خواهد کرد.
 
وی اظهار داشت: وقتی روحیه انقلابی از دست رفت عده‌ای استکبارستیزی را خشونت‌طلبی می‌نامند و در مقابل دشمن ایستادن و مقاومت کردن را به بیان دیگری ترسیم می‌کنند و می‌گویند: «نمی‌توانید با جهان تعامل کنید» یا راه تعامل با دنیا را بلد نیستید!
 
ملک پور بیان داشت: تنهاتفکری که می‌تواند در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی مقاومت کند، تفکرانقلابی و الهی است. دشمنان می‌خواهند که اجازه دهیم در سرنوشتمان نقش داشته باشند!
 
امروز بر همگان روشن شد مرد و نامرد میدان کیست

 
امام‌جمعه فارسان گفت: کسانی که در داخل دست برداشتن از آرمان‌های انقلابی را برای حضور در جامعه جهانی و پذیرفته شدن توسط دشمن مطرح می‌کنند نه‌تنها انقلاب و مردم را درک نکردند بلکه دشمن راهم نشناختند چراکه دشمن هرگز با کنار آمدن، دست ازسر ما برنمی دارد و بسی جای تعجب بابت سخنانی که امروز از وزیر امور خارجه منتشر شد!
 
ملک پور افزود:  امروز بر همگان روشن شد مرد و نامرد میدان کیست؛ و راستی این مسئولان ازجمله وزیر امور خارجه چه تعهدی به غرب دارند یا نه دیگر چه باید بکنند تا سرسپردگی خود را به غرب اثبات کنند؟
 
وی به بیان داشت: همان‌طوری که مقام معظم رهبری فرمودند: ((بعضی خیال می‌کنند دشمنی‌هایی که باما می‌شود بخاطراین است که ما ستیزه‌گری کرده‌ایم؛ ما دائماً انگشت در چشم این‌ها کرده‌ایم، این‌ها ازاین جهت بامادشمنی می‌کنند؛ نه این هم خیال غلطی است، تصوّر غلطی است. ما شروع‌کننده نبوده‌ایم. اوّل انقلاب آمریکایی‌هایی که دستگیرشده بودند، چند روزی نگه‌داشته شده بودند، امام فرمود باکمال مراقبت بروند به محل خودشان، سفارت خودشان؛ تا قبل از اینکه مسئله‌ی تسخیر سفارت پیش بیاید -که آن‌هم عواملی داشت، مقدماتی داشت- در کمال امنیت اینجا زندگی می‌کردند؛ راحت می‌رفتند، می‌آمدند؛ و البتّه بدجنسی می‌کردند. ما شروع نکردیم، آن‌ها شروع کردند؛ آن‌ها از همان اوّل شروع کردند: با بدگویی، با تحریم، با طلبکاری، با پناه دادن به دشمن ملت ایران؛ شروع‌کننده آن‌ها بودند))

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,  
امروز بر همگان روشن شد مرد و نامرد میدان کیست
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه