اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی :

دشمن به دنبال ضربه زدن به انتخابات است/ حضور مردم و انتخاب آگاهانه رویکرد مسئولین باید باشد

دشمن به دنبال ضربه زدن به انتخابات است/ حضور مردم و انتخاب آگاهانه رویکرد مسئولین باید باشد
کارشناس مسائل سیاسی گفت:دشمن به دنبال ضربه زدن به انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "قدرت اله نیاصادق"،  کارشناس مسائل سیاسی و  تحلیلگر ارشد مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار  گفت: در آستانه یکی از بزرگترین رویدادهای حضور ملت ایران در پای صندوق های رای قرار داریم و همه دنیا نظاره گر روند برگزاری انتخابات درایران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود : دشمن به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات و استفاده از ترفند های مختلف برای کم رنگ جلوه دادن حضور مردم است.

,

نیاصادق در ادامه گفت: مساله دیگر این روزها برخی عوامل داخلی هستند که که با رفتارهایی که از خود نشان می دهند به نظر می رسد در خط دشمن فعالیت می کنند و به دنبال ضربه زدن به انتخابات هستند.

,

تحلیلگر ارشد مسائل بین الملل خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی با توجه تحرکات دشمن بیش از هرچیز دیگری نیازمند افزایش آگاهی عمومی در خصوص انتخاب رئیس جمهور با توجه به معیارهای رهبر انقلاب هستیم.

,

وی بیان داشت: مردم باید بدانند که از کاندیدی حمایت کنند که شرایط کشور را به خوبی بشناسد و همچنین با اختیارات ریاست جمهوری هم آشنا بوده و از طرفی هم برنامه داشته باشد.

,

نیاصادق یادآور شد : متاسفانه در طول سال های اخیر مشکلاتی برای مردم و حواشی ایجاد شد که همچنان ادامه دارد ودولت نتوانست آن طور که شایسته است انتظارات را برآورده سازد.

,

مدرس دانشگاه عنوان کرد: انتخاب آگاهانه و حضور مردم در انتخابات از جمله مهم ترین رویکرد مسئولان باید باشد واز طرفی هم باید شرایط امروز را مد نظر داشت و مانع از گسترش ویروس کرونا شد.
 
انتهای پیام/ر

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه