اخبار داغ

قاچاقچیان مسلح‌ مواد مخدر در میاندوآب دستگیر شدند

قاچاقچیان مسلح‌ مواد مخدر در میاندوآب دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر انتظامی این شهرستان ۲ قاچاقچی مسلح مواد مخدر دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، جهانگیر مسعودی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب اظهار کرد: در یک عملیات ویژه‌ پلیسی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی میاندوآب، ۲ قاچاقچی مسلح مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر میاندوآب در این عملیات، ضمن شناسایی و دستگیری این قاچاقچیان از آنان یک کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و ‌۳۵۰ گرم هرویین کشف و ضبط کردند.

,

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌گفت: از این افراد یک قبضه اسلحه کمری کشف و یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس وقیف و متهمان با تشکیل پرونده روانه زندان شدند.

,

مسعودی ضمن هشدار به قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مبنی بر اینکه باید منتظر برخورد شدید دستگاه قضایی باشند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مراجع قضایی و انتظامی اعلام نمایند تا با متخلفان در سریع‌ترین زمان ممکن برخورد شود.

,

وی همچنین از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قدردانی و بر عزم جدی دادستانی در مقابله با پدیده شوم مواد مخدر و برخورد جدی با قاچاقچیان تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه