اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

متهم افشای مصاحبه ظریف طلب‌کار شد/لیلاز: دستگاه‌اطلاعاتی عرضه ندارد!

متهم افشای مصاحبه ظریف طلب‌کار شد/لیلاز: دستگاه‌اطلاعاتی عرضه ندارد!
سه روز بعد از انتشار فایل صوتی جنجالی وزیر امور خارجه، سعید لیلاز فعال سیاسی و فرد مصاحبه کننده با ظریف، در اظهارنظری عجیب و طلبکارانه، دستگاه اطلاعاتی را به ناتوانی متهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که سه روز از انتشار فایل صوتی وزیر خارجه و تبعات ضدامنیتی آن در یک رسانه ضد ایرانی سعودی می گذرد، اظهارنظرهای مختلف پیرامون این فایل صوتی همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما در این میان یکی از مهترین ابهامات موجود که دولت هنوز درباره آن هیچ پاسخی نداده است، چگونگی درز کردن این فایل صوتی به یک رسانه بیگانه و حتی قرار گرفتن آن در اختیار برخی سیاسیون و چهره های رسانه ای خارج نشین است؛ به طوری که برخی چهره های افراطی اصلاح طلب بعد از انتشار این فایل صوتی اداعا کردند که از چند روز قبل این فایل را در اختیار داشته و از آن مطلع بودند.

,

دولت اما تا این لحظه هیچ پاسخی نسبت به حفره های نفوذ و درز اطلاعات در مجموعه ای که مسئولیت این مصاحبه را داشته نداده است و حتی به این ابهام بزرگ نیز پاسخی داده نشده که چرا این مصاحبه اساسا توسط کسانی انجام شده که دارای سوابق فعالیت های ضدامنیتی و زندان هستند.

,

این تعلل دولت در پاسخ دادن به افکار عمومی تا جایی پیش رفته است که شب گذشته سعید لیلاز فعال سیاسی و فرد مصاحبه کننده با وزیر امور خارجه که خود در این ماجر در مظان اتهام قرار دارد با کنایه به دستگاه های اطلاعاتی عنوان می کند «می خواهم ببینیم دستگاه اطلاعاتی عرضه دارد شخص منتشر کننده فایل را پیدا کند یا مثل ماجرای نطنز بعد از آنکه پوکید می‌خواهد اسم طرف را رسانه ای کند.»

,

در شرایطی که به تحلیل کارشناسان انتشار این فایل صوتی فارغ از محتوای آن یک اقدام ضد امنیتی به شمار رفته و نشان دهنده لایه های نفوذ در سیستم اجرایی دولت است و باید ریشه وقوع آن را تیم تهیه و تدوین مصاحبه بررسی کرد، لیلاز در فراری رو به جلو سعی می کند که دستگاه اطلاعاتی کشور را به چالش کشیده و اتهامات را از خود دور کند.

,

این اظهارات و دستپاچگی نشان می دهد که انگشت اتهام قبل از هر کس به سمت عوامل تهیه و تدوین این مصاحبه باید دراز شده و این مسئله بدون فوت وقت مورد بررسی دستگاه های اطلاعاتی و قوه قضائیه قرار گیرد.

,

انتهای پیام/ک

,

امیر توانا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه