اخبار داغ

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ سمنان:

نابسامانی وضعیت مرغ ربطی به تحریم ندارد/ تولید مرغ سمنان مازاد نیاز استان است

نابسامانی وضعیت مرغ ربطی به تحریم ندارد/ تولید مرغ سمنان مازاد نیاز استان است
قاسم ویژه با اشاره به نابسامانی های وضعیت مرغ در کشور گفت: نابسامانی های وضعیت مرغ در استان و در سطح کشور هیچ ربطی به تحریم ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم ویژه، رئیس اتحادیه مرغ و نخم مرغ سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت درباره وضعیت مرغ در سطح کشور و استان گفت: گرانی ها و کمبود مرغ در سطح کشور و استان هیچ ربطی به تحریم ندارد و مشکل اصلی عدم مدیریت درست است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار مرآت,

ویژه با اشاره به نوع تحریم ها خاطر نشان کرد: تحریم ها از مدت ها قبل در ایران وجود داشته و حداقل میتوان گفت مرغ هیچ ربطی به  تحریم نداشته و ندارد.

,

وی با اشاره به مراکز تولید مرغ در استان تصریح کرد: استان سمنان یکی از مهمترین مراکز تولید مرغ است و تولیدی های بسیاری در حال فعالیت هستند و به هیچ وجه تولیدات آنان با کمتر یا بیشتر شدن تحریم ها تغییری نکرده است یا شاید در بحث مدیریت و قیمت تغییراتی را احساس کردند.

,

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ سمنان با بیان اینکه تولید مرغ سمنان مازاد نیاز استان است اظهار کرد: تولیدی های سمنان بیشتر از نیاز مرغ استان تولید دارند و بخش زیادی از این تولیدات به عنوان تولید مازاد به پایتخت ارسال می شود و این نشان دهنده این است که هیچ کمبودی در استان وجود ندارد و این نابسامانی مشکلات مدیریتی است.

,

ویژه ضمن اشاره به اعتراض تولیدکنندگان مرغ در روز های گذشته بیان کرد: تولیدکنندگان استان به علت کم بودن قیمت فروش در مقابل استانداری اعتراض کردند که این مشکل رفع و الان با وجود قیمت بالای جوجه های یک روزه که با قیمت 6 هزار تومان خریداری می شود تولیدات خود را کاهش نداده اند و وضعیت خوب است.

,

وی ادامه داد: در بخش مرغ و تخم مرغ، کمبود نداریم و وضعیت به تعادل رسیده است اما حاشیه سود بسیار پایین فروشندگان را ناراضی کرده و اعتراض ما در مجموعه های ذی ربط نتیجه ای نداشته و هنوز این مشکل رفع نشده و مرغ فروشی های استان ناراضی از وضعیت پیش آمده هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه