اخبار داغ

امام‌جمعه نیشابور:

نگاه دوست و دشمن به انتخابات ایران است

نگاه دوست و دشمن به انتخابات ایران است
یعقوبی گفت: انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است و دوست و دشمن منتظر است ببیند که ما چه می‌کنیم، قطعاً در انتخابات ۱۴۰۰ مردم پای صندوق‌های رأی خواهند رفت و دشمن را ناامیدتر خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی، امام‌جمعه نیشابور در مراسم توزیع 500 بسته غذایی توسط مسجد امام حسن مجتبی (ع) نیشابور گفت: امروز علم باید در کشور ما یک چشمه جوشان باشد و از ظرفیت، استعداد و مکتب ارزشمند اسلامی بجوشد چون به هر چیزی می‌خواهیم برسیم باید از علم گذر کنیم تا استقلال سیاسی، علمی، فرهنگی و ... ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

یعقوبی گفت: دانشگاه‌های ما مهد تربیت جوانان و فرزندانی است که با تربیت شهیدان پرورش می‌یابند، ما در شرایط سخت تحریمی باید با استفاده از علم و توانایی‌های علمی، کشور را به‌پیش ببریم.

, .,

وی خاطرنشان کرد: امروز هم می‌بینیم که مراکز دانش‌پژوهی و بنیادهای علمی و پژوهشی با حمایت رهبر انقلاب چه‌کارهای عظیمی می‌کنند.

, .,

یعقوبی اظهار داشت: دشمنان فکر می‌کنند ایران با شهادت چند دانشمند از نیروهای علمی خالی می‌شود و دانش و دانش هسته‌ای تعطیل می‌شود با مثلاً با شهادت چند سردار ما راه شهادت و مقاومت کور می‌شود.

, .,

وی با اشاره به ایستادگی مردم در راه آرمان‌های انقلاب تأکید کرد: ملت ما، ملت ماه رمضان است، ماه رمضان یعنی ماه استقامت و ایستادگی، ما در شرایط عادی روزه می‌گیریم چه بماند که وقتی برسد که رمضان برای ما معنای ایستادگی و مقاومت بشود.

, .,

امام‌جمعه نیشابور با تشکر از بسیجیان و اعضای خیریه این مسجد برای تهیه بسته‌های غذایی گفت: تا زمانی که همدل هستیم، در شرایط سخت اقتصادی می‌توانیم مؤثر باشیم، در چنین شرایط سخت اقتصادی مردم نیشابور بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی را به مردم هدیه کردند و این تعداد روزبه‌روز بیشتر می‌شود. کشور ما امکانات فراوانی دارد و باید با هم متحد شویم و بدانیم که دشمن در چه اندیشه‌ای هست.

, .,

امام‌جمعه نیشابور با اشاره به اهمیت انتخابات عنوان داشت: انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است و دوست و دشمن منتظر است ببیند که ما چه می‌کنیم، ما ملت استقامت در برابر تحریم‌ها هستیم، ما ملتی هستیم که از شهادت سردار سلیمانی آن‌جور استقبال می‌کنیم و قطعاً در انتخابات ۱۴۰۰ مردم پای صندوق‌های رأی خواهند رفت و دشمن را ناامیدتر خواهند کرد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه