اخبار داغ

رئیس هیات شطرنج استان زنجان:

مسابقات شطرنج جام رمضان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود

مسابقات شطرنج جام رمضان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود
رئیس هیات شطرنج استان زنجان گفت: مسابقات شطرنج جام رمضان زنجان به صورت آنلاین در روز جمعه ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید خالصی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص رویدادهای شطرنج در اردیبهشت‌ماه سال جاری اظهار داشت: طی ماه جاری 2 مسابقه در برنامه کاری هیات قرار داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: مسابقات شطرنج جام رمضان زنجان به صورت آنلاین در روز جمعه 10 اردیبهشت برگزار می‌شود.

,

خالصی افزود: این مسابقات توسط باشگاه ملکه ذهن (تنها باشگاه خصوصی شطرنج استان) برگزار خواهد شد.

,

وی گفت: یک دوره مسابقه شطرنج نیز به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) شامگاه دیروز (سه‌شنبه 7 اردیبهشت) در شهرستان ابهر برگزار شد.

,

رئیس هیات شطرنج استان زنجان اظهار داشت: این مسابقه توسط هیات شطرنج شهرستان ابهر و با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

,

وی با بیان اینکه طی فروردین‌ماه سال جاری نیز 3 مورد مسابقه شطرنج در استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: یکی از این مسابقات به مناسبت نیمه شعبان بود که 9 فروردین با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان برگزار شد.

,

خالصی افزود: مسابقه دیگری نیز با عنوان «جام پرنیایی» از سوی باشگاه ملکه ذهن برگزار شد.

,

وی با بیان اینکه یک مسابقه نیز با مشارکت هیات شطرنج استان در شهرستان ابهر برگزار شد، تصریح کرد: جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمام مسابقات شطرنج به صورت مجازی و آنلاین در سایت lichess.org برگزار می‌شود.

,

خالصی یادآور شد: lichess یک سایت معتبر بینت‌المللی بوده و تمام مسابقات مجازی کشوری و جهانی شطرنج در بستر این سایت برگزار می‌شود.ان برگزار می شود.

,

رئیس هیات شطرنج استان زنجان در خصوص شرکت در مسابقات لیگ برتر، گفت: سال گذشته که مسابقات لیگ برتر شطرنج برگزار نشد اما استان زنجان بعد از مدت‌ها در سال 98 با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان در قالب تیم بیمارستان بهمن در این مسابقات، شرکت کرد که بازتاب خوبی هم در پی داشت.

,

وی ابراز کرد: برنامه هیات شطرنج استان زنجان این است که امسال اگر مسابقات لیگ برتر برگزار شود هم در لیگ برتر آقایان و هم در لیگ دسته یک بانوان، شرکت کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه